DenizDeSevenler

30 Kasım 2012 Cuma

Diyet + Spor Günlüğü; Günleri sayamıyorum ama, Bodystyling’de hala eriyorum!


Günaydın, güzel ülkemin zayıf insanları nassınız eyimisiniz ben de koşa koşa aranıza katılmaya geliyorum :) 

Ben bu haftanın son günü yazılarını çok seviyorum bir enerji bir neşeyle yazıyorum. Dışarıda çirkin bir hava var en azından işe gelmek için çok çirkin yoksa evde mis kokulu bebeğimle sarmaş dolaş yatak keyfi arkasından uzun bir kahvaltı, pencerenin önünde yağmurun sesini dinleyerek kahve keyfi için gayet güzel bir gün. Dün geceden beri hiç durmadan yağmur yağıyor şu anda da aynı şekilde, gökyüzü gri normal şartlar altında benim de gayet gri bir ruh halinde olmam gerekir ancak dün yapmış olduğum spor sonrası hem kendimi çok zinde hissediyorum hem de birazdan sizin de göreceğiniz gibi incecik sülün kibin olma yolunda gayet emin adımlarla ilerlemem devam ediyor. Ne zamandır kendimi tam konsantre olarak diyet ve spora verememiştim. En son bayram tatili dolayısıyla verdiğim aradan sonra bir cıvıma söz konusu olmuştu. Ancak geçen seneki diyetisyen deneyimimden sonra düzgün beslenmek, ölçüyü kaçırmamak, kaçırırsam da sonrasında dengelemek gibi kavramlar hücrelerime kadar işlemiş olacak ki hiçbir cıvıma beni bozmuyor.

Diyet yazılarımı takip edenler için değil ama radyolarını yeni açanlar için buradaki yazımda Bodystyling isimli spor merkezinden, buradaki yazımda da oraya devam ettikten sonraki ilk ölçüm sonuçlarımdan bahsetmiştim. Konuyu özetlersek; Yakala.co'dan 6 seanslık bir fırsat paketi almıştık hem ben hem eşim. Maalesef eşim kabinlerde uzun boyuyla hareketleri yapmakta çok zorlandı ve kendine uygun bulmadığı için 3 seans sonunda bıraktı onun 3 seansını da benim kullanmama izin verdiler böylece toplamda 9 seans gitmiş oldum. 4. ve 8. seans sonunda ölçümler aldırdım.  
İşte sonuçlar aşağıdaki tabloda. Dünkü ölçümlerde karın, bel ve mide ölçümlerinde büyük bir değişiklik görünmüyor sebebi malum, bir kaç güne kadar regl olacağım. Zaten kendimi de davul gibi hissediyorum. Belki regl sonrası olsa bu değerlerde de mutlaka büyük değişiklikler olurdu.

Her şeye rağmen, yani çok dikkatli diyet yapmamış olmama ve spor seanslarını çok düzgün tutmamış olmama rağmen bu sefer de 11 cm incelme oldu,  ilk baştaki 54 cm lik fazlalığın da 36 cm lik kısmı gitmiş oldu. Ben bu sonuçlardan çok çok memnunum. Şimdilik Bodystyling de seanslarım bitti ama ben de zaten araya bir süre kardiyo egzersizleri koymak istiyordum. Kilo kaybı olmuyor ve biraz kardiyo bunun için şart. Bir süre de Atletico'ya dönüş yapacağım. Atletico için de buraya bakabilirsiniz.  

HEDEF
29.09.2012
18.10.2012
29.11.2012
GÖĞÜS
90
89
85,5
84,5
MİDE
72
74
73,5
72,5
BEL
64
75
72
71
KARIN
82
88
82,5
83
KALÇA
90
96
94,5
92
ÜST BALDIR
50
SOL:53 SAĞ:55
SOL:52 SAĞ:53,5
SOL:50,5 SAĞ:52
DİZ
36
SOL:43 SAĞ:44
SOL:41,5 SAĞ:43,5
SOL:41 SAĞ:43
ALT BALDIR
33
SOL:34 SAĞ:34
SOL:32 SAĞ:32
SOL:33 SAĞ:33,5
KOL
26
SOL:28 SAĞ:28
SOL:27 SAĞ:26,5
SOL:26,5 SAĞ:25,5
TOPLAM FAZLALIK 54 CM
TOPLAM İNCELME 25 CM
TOPLAM İNCELME 11 CM
 
Bodystyling'le ilgili dün aldığım yenilik havadislerini de paylaşmazsam olmaz. Öncelikle Balçova Kipa Sportspark içerisinde de bir şubelerinin açılacağı bilgisini verdiler. Bostanlı'daki yerlerinde ise Bodystyling and beauty olark çeşitli bakım işlemlerine de başlayacaklarmış cilt bakımı, kalıcı oje uygulaması gibi.
Herkesin mutlaka gidip görüp denemesi gereken bir yer diye düşünüyorum. Baharda spor için tekrar yolum oraya düşecek öncesinde de bakım işlemleri için gideceğim.

Sizler de gidecek olursanız denizdenerde'den duyup geldim demeyi unutmayın :)



Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder