DenizDeSevenler

4 Ekim 2012 Perşembe

Diyet + Spor Günlüğü; Protein diyeti sonucu ve Bodystyling İncelme paketi

Üç günlük zorlu protein diyeti sona erdi şehir dışına yapılan iş seyahatiyle iyice zıvanadan çıkan diyet rayına oturdu nasıl bir rahatlama içerisindeyim anlatamam. Diyete 57 kg ile başlamıştım seyahatte kilo almıştım yani, bu sabah 55.5 kg ile sona erdirdim. İlk iki gün inanılmaz derecede açlık ve sinir bozukluğu yaşayan ben üçüncü gün çok daha rahattım mide ne verirsen onu almaya ve vermeyi kesince de almamaya çok hızlı adapte olabiliyor. Dediğim gibi tek özlemini çektiğim şey salataydı allahtan o da zararlı bir yiyecek çeşidi değil bugün öğlen ve akşam yemeklerinde koca kaselerle yemeyi planlıyorum tabii ki yağsız olarak. Bunun dışında yeni bir spor salonu ve değişik bir spor aktivitesi keşfettim ve dün akşam itibariyle başladım buradan onu da paylaşmak istiyorum.
Karşıyaka’da Bodystyling diye bir merkez ben bir arkadaşımdan duymuştum çok etkili olduğunu söylemişti ve uzun zamandır gitsem mi diye planlamaktaydım. Geçenlerde birikizleringünlügü'nü yazan sevgili arkadaşım Yakala.co da burasıyla ilgili bir şehir fırsatı olduğunu söyleyince hemen alıp denemeye karar verdim.
Sistem şöyle, içerisi ısıtılan bir kabinin içinde (TFM kabin deniyor) pilates hareketleri yapıyorsunuz. Böylece diğer pilateslerden farklı olarak vücudu ısıtmak için geçecek süre kısalıyor ve çok daha hızlı etkiler alınmaya başlanıyor. Yaklaşık yarım saat bu kabin içerisinde hoca eşliğinde pilates hareketleri yaptıktan sonra (bu arada başınız dışarıda kalıyor tabii sıcaktan bayılmak diye bir şey yok), 15 dakika da ozon kabininde ozon sauna terapisi uygulanıyor.
TFM kabinleri
TFM kabinlerinde ısıya maruz kalarak yatay olarak yaptığınız egzersizler ile normalden daha çok yağ yakarak, kalori kaybedersiniz. Kabinlerde maruz kaldığınız ısı ile yaptığın hareketler birleşerek daha çok ter atmanı sağlar. Bu da detoks etkisi yaparak hem yağ yakımını hızlandırır hem de vücudundaki zehirli maddelerin dışarı atımını kolaylaştırır.
Sıcak hava dağıtan TFM kabinlerinin içinde uygulanan kas hareketleri yatay pozisyonda uygulanır, bu sayede sırt ve eklemlerdeki baskı minimuma iner. Kabindeki sıcaklık kas ağrılarını önler ve hem cilt hem de kas dokusunda kan dolaşımını arttırır bu da daha çabuk kalori kaybetmeni sağlar. Bu egzersizler, yaş ayrımı olmadan herkes tarafından yapılabilir ve hiçbir risk söz konusu değildir. Egzersiz programları, kilo/yaş oranı temel alınarak yapılır.

Ozon Terapi avantajları;
    İncelme: Artan beden ısısı, dolaşımın hızlanması ve ozon oksijen gazlarının etkisiyle vücutta kalorileri yakmasını sağlar.
    Selülitleri giderir ve oluşumunu önler: Adeta oksijenle yıkanan dokular çok daha pürüzsüz, temiz ve sağlıklı hale gelir.
    Dolaşımın hızlanmasını sağlar: Isı ve gazların etkisiyle kan dolaşımı hızlanır, kalp damar sistemi zararsız bir egzersizden geçirilmiş olur.
    Detoks etkisi: Ozon terapisi, ısı ve nem yardımıyla toksinler terle hızlı şekilde vücuttan uzaklaştırılır.
    Hormon sistemleri aktive olur: Zayıf çalışan hormonlar normal düzeylere gelirken insan bedeninin aşırılığa izin vermeyen kontrol sistemi sayesinde zararlı sonuçlar gelişmez.
    Yaşlanma etkilerini giderir.
    Vücut direncini arttırır.
    Yorgunluğu giderir, zindelik verir: Özellikle adale dokusunda artan kan dolaşımı sayesinde yorgunluk hissi ve ağrıya neden olan laktık asit gibi maddelerin süratle uzaklaştırılmasını sağlar.
    Stresi ve stresin etkilerini giderir.
    Ozon terapisinin ağrı giderici etkileri vardır.
    Mikroptan arındırır.

Dün ilk defa yaptım ben ve eşim birlikte gittik. Kısacık sürede kaslarımızın çok ciddi çalıştığını hissettik inanılmaz da ter attık. Daha sonrasında da ozon kabininde süper düper rahatladık dinlendik. İlk gün çok detaylı vücut ölçümleri alınıyor. Ölçümleri bir alet kullanarak alıyorlar ve çok güvenli görünüyor. Kadınlarda 9, erkeklerde yanılmıyorsam 5 ayrı noktadan ölçümler alınıyor ayrıca kilo, yağ-kas oranları da ölçülüp ne tarz bir spor programına ihtiyaç varsa belirleniyor. Ölçümleri aldıktan sonra tüm vücuttan toplam kaç cm incelmek gerektiği söyleniyor. Benim durum içler acısı görselde hiç öyle aşırı kötü bir halim yok ama hamilelik göbeğim bütün ölçümleri alt üst ediyor toplamda 54 cm incelmeliymişim. Nasıl yani yarım Deniz gidecek mi!!! bunun için de 24 seans yeterli diyorlar bakalım ben şu 6 seansta ne olacak göreyim de ona göre karar vereceğim. Eşimin bütün erkekler gibi durumu çok daha iyi sadece göbek çevresinde biraz fazlalık var 15 cm civarı. Onun da 6  bilemedin 12 seansta tamamen gideceğini iddia ediyorlar. Tabii ki diyet yapmak şartıyla.
Şu anda Yakala.co'da fırsat devam etmekte normalde 6 seansı 300 TL olan paket 79 TL.  Denemeyi düşünenler buradan fırsatı yakalasın.  Bodystyling internet sayfasını da buradan inceleyebilirsiniz.

Diyet ve spor maceralarım son sürat devam ediyor. Yeni şok diyetlerde ve yeni manyakça spor aktivitelerinde görüşmek üzere ince kalın :P....
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder