DenizDeSevenler

29 Kasım 2012 Perşembe

Colgate Optik Beyaz Diş Macunu

Herkese merhaba. Şu bloga her şeyi yazacağım aklıma gelirdi de diş macunu yazacağımı hiç aklıma getirmemiştim o da oldu. Bu aralar değişik değişik diş macunları deneyimledim. İçlerinden en beğendiğimi de ilk olarak paylaşmak istedim. Diğerlerini de sırayla yazacağım.
Diş önemli mevzu, at alırken kurbanlık inek alırken bile dişine bakılıyor bir zahmet biz insanların da dişlerine özen göstermesini rica ediyorum. Bir Hint fakirlerinde bir de Türk milletinde bakımsızlıktan kaynaklı diş kayıpları nedeniyle girip içine oturabileceğiniz boşlukları olan ağızlara bol bol rastlanıyor. Bunun yanı sıra sigara içmekten kaynaklı sapsarı dişler ve bol bol leş ağız kokusu da yanında bonus.
Hükümet kılıkla kıyafetle saçla sakalla uğraşacağına ilkokuldan başlayarak çocuklarımıza diş bakımı gibi faydalı bilgiler aşılamak, alışkanlıklar kazandırmakla uğraşsa olmaz, neden? vatana millete bir yararı dokunur maazallah.
Estetik diş hekimliği diye bir şey de yakın zamanlarda çok favori oldu ben de gitsem mi gitmesem mi sık sık kafa yoruyorum. Emel Acar'ın kadınları bir haftada güzelleştirdiği bir program var orada bakıyorum da hiçbir şey yapmasa sadece dişlerini yaptırsa zaten kadınların %90'ı afet haline geliyor. Diş o kadar önemli ve güzelleşmede etkili yani.. Bir ara acayip bu işe kafayı takıp Tarkan'ın dişlerini yapan hekimi falan interneti deşip bulmuştum resmen bir sanat eseri diye düşünüyorum Tarkan'ın dişleri için. Ben de gitsem gülüş dizaynı mı deniyor yaptırsam mı acaba :)

Şimdilik böyle şeylere ayıracak bütçem olmadığından ben kendi çabalarımla dişlerimi güzelleştirmeye ve sağlıklı tutmaya çalışıyorum. Dişlerim çok hassas, olmasa şaşarım, inanılmaz derecede sıcak soğuk ve tatlı hassasiyeti var bu yüzden her diş macununu, her diş fırçasını kullanamıyorum. Örneğin beyazlatma etkili macunlar hemen dişlerimde sızlamayı artırıyor. Genelde devamlı kullandığım macun Sensodyne çeşitleri. Hassasiyetimi gideren en etkili macun o ama onun bile beyazlatma etkilileri bende sorun yaratıyor. 
Geçenlerde Watson's da gezerken devamlı reklamlarını da görüp almayı planladığım Colgate'in Optik Beyaz diş macununu görünce denemekten ne çıkar diyerek aldım bir tane.  Aslında almazdım da ambalajına vuruldum, resmen rahatsız bir insanım. Parlak yanar dönerli pek bir albenili yapmışlar.





Ürünün vaadi 1 haftada 1 ton daha beyaz dişler. Ben işim gereği boyayla renklerle pek bir haşır neşir olduğumdan pek de şaşırmıyorum ve imkansız bulmuyorum bu vaadi. Optik beyazlatmada işin özü içerisindeki bazı maddelerle dişlerin renginde gözün beyaz gibi algılamasına sebep olacak değişiklik yapmak. Kulağa pek hoş gelmiyor olabilir dişleri boyuyor mu yani diye düşünülebilir (evet aynen öyle) ama benim gibi hassas dişleri olanlarda dişleri aşındırarak beyazlatan maddeler içeren macunlardansa optik beyazlatıcılar içerenler tercih sebebi olabilir.
İlk denememde gördüm ki macunun içerisinde mavi, peeling ürünlerindeki gibi parçacıklar mevcut elimle inceledim oldukça sert yapılılar. Önce kesinlikle kullanamayacağımı düşündüm dişlerimi parça pinçik eder bu tanecikler diye ancak yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve hassasiyet adına hiçbir negatif sonuç oluşmadı.





Dişleri  temizleme özelliği çok iyi. Resmen daha önceki macunlarda dişlerim tam temizlenmiyormuş onu fark ettim dişlerim gayet parlak ve kaygan oldu. Diğer diş macunlarıyla plak tabakasını temizlemek için çok daha uzun süre fırçalamam gerekirken bununla kısa sürelerde bile etkin temizlik sağlayabildim.


Tadı işe oldukça acı. Ben tatlı macunları sevmiyorum ağzımda serinlik ve ferahlık bırakan acı macunları tercih ediyorum o yüzden çok beğendim.
Renge gelince iki hafta oldu henüz çok bariz bir değişiklik görmedim yani bir Tarkan, bir Tom Cruise dişi olmadı ama temizlik, hafiflik ve parlaklıkta çok çok başarılı oldu.

http://hepsicok.blogspot.com

http://hepsicok.blogspot.com

Diş macununu değiştirecek herkese tavsiye ediyorum.

Enjoy!

1 yorum:

  1. Blogda övmeye değecek bir ürün senin gibi bende yanar döner kutusuyla alanına girdim ve memnun kaldım cok:)

    YanıtlaSil