DenizDeSevenler

19 Ekim 2012 Cuma

Diyet + Spor Günlüğü; 46. Gün, Bodystyling’de eriyorum!

Herkese günaydın, bugün haftanın son günü ve ayrıca önümüzdeki hafta bayram dolayısıyla tatiller var. Benim için bayram tatil demek evet herkese duyuruyorum çok mu ayıp dünyada herşey değişirken bu anlayış niye değişmesin. Sabahın 6 sında kalkıp akşamın 6 sında eve girdiğim gayet koşturmacalı ve yoğun hayatımda bayram geldiğinde tatil olacak diye sevinmenin ne kötülüğü var. Kimse bana manevi değerlerden aile olmaktan bahsetmesin lütfen ben büyüklerime sevgimi göstermeyi koca yılın 3-4 gününe sıkıştırmıyorum. Ayrıca haftalardır sitemizin etrafında konuşlanmış hayvan pazarlarının leş kokusunu çekmiş biri olarak bayram günü de evinin bahçesinde canice hayvan boğazlayacak insanların sayesinde çıkacak leş kan kokusunu çekmeye hiç niyetim yok. Kurban bayramına toptan karşıyım zaten, şimdi de  lütfen sevap işleme, yardımlaşma, ihtiyacı olanlara el uzatma, birlik olma sevgi pıtırcıklarından bahsetmesin kimse ben yine ihtiyacı olanlara yardımı yılın 3-4 gününe sığdırmadığım gibi bunu cahilce hayvan katlederek de yapmıyorum.
Herkesin zaten yaşadığı çevrede kimlerin bayram fakiri kimlerin gerçek fakir olduğunu ayırdetmesi zor değil ve bu gerçek ihtiyaç sahiplerine yardım etmek için de sırf daha çok sevaba gireyim ayağına bayramları beklemek ne kadar mantıksız.
Bence kurban bayramı en çok habercilere yarıyor. Bütün bayram boyunca yapılan tek bir haber var, “Kaçan Angusun’un peşinde koşan Angutlar” ve “Angus katlederken kendini doğrayan Angutlar” benim 35 yıllık ömrümde hiç değişmedi bu. Hayvanın cinsi değişti de Angut aynı ne yazık ki!
Benim canım şirketimse dini ve milli bayramları birleştirip çalışanlarına 10 günlük bir tatil jesti yaptı çok mutluyum J biz de bir kısmını Bodrum’da bir kısmını da güzel İzmir’de dinlenerek geçireceğiz. Tatile bomba gibi giriyorum sayın izleyicilerim. Uzun zamandır buraya yazmıyorum ama diyet ve spor son sürat devam ediyor. Biraz gelişme görüp onu bildirmek için bekledim.
Buradaki yazımda Bodystyling isimli spor merkezine gitmeye başladığımı anlatmıştım, nasıl bir yerdir neler yapılır okumayanların okumasını önemle rica ederim. Birazdan burada okuduklarınızdan sonra çok daha ilgilinizi çekeceğinden eminim. Yakala.co aracılığı ile 6 seanslık bir paket almıştım ve bunun 5 seansını dün tamamladım. Araya bayram gireceği ve 6ncı seans arası açılacağı için dün ki seans öncesi yani 4 seans sonunda ölçüm aldırdım. Aslında ölçüm aldırmamdaki en temel sebep son bir kaç gündür kendimde çok ciddi bir fark hissediyor olmam. Acaba psikolojik mi diye merak ettim açıkçası. Önceki yazımda kadınlarda 9 ayrı noktadan ölçüm alındığını ve benim ölçüm sonucumda toplam 54 cm incelmem gerektiğini yazmıştım.
Ölçümleri özel bir alet ile alıyorlar hep aynı noktadan ölçüm alabilmek için hangi yüksekliklerden alındıysa ilk ölçüm bu değerler kaydediliyor sonraki ölçümler de yine aynı yükseklikten dolayısıyla aynı noktadan alınıyor.
4 seans sonundaki ölçümleri aşağıdaki tabloda sizlerle gururla paylaşıyorum. Toplam 25 cm incelme! Çok güzel bir sonuç zaten kıyafetlerimden de hissediyorum. Hedef ölçüler boya göre hesaplanmış tamamen teorik veriler yani manken olmak için falan gerekiyor ne kadar yaklaşabilirsem o kadar iyi :) Sadece 4 seansta bu kadar dramatik bir değişim eğitmenleri de şaşırttı ve mutlu etti beni de inanılmaz derecede motive etti. Diyet ve spor olayına son sürat hatta tatilde de devam edeceğim kesinleşti J
HEDEF29.09.201218.10.2012
GÖĞÜS908985,5
MİDE727473,5
BEL647572
KARIN828882,5
KALÇA909694,5
ÜST BALDIR50SOL:53 SAĞ:55SOL:52 SAĞ:53,5
DİZ36SOL:43 SAĞ:44SOL:41,5 SAĞ:43,5
ALT BALDIR33SOL:34 SAĞ:34SOL:32 SAĞ:32
KOL26SOL:28 SAĞ:28SOL:27 SAĞ:26,5
TOPLAM FAZLALIK 54 CMTOPLAM İNCELME 25 CM
Bu sabah itibariyle kilom 55.5, Bodystyling de akşamları tartılmak durumunda kaldığımdan oradaki sonuçları dikkate almıyorum 1 kg daha fazla gösteriyor evdeki tartımı dikkate alıyorum.
Bodystyling’deki çalışma ile ilgili şunu söyleyebilirim, hiç kolay değil gerçekten hareketler zor özellikle herhangi bir spor geçmişiniz yoksa özellikle pilates geçmişiniz yoksa çok zorlanacaksınız benim uzun süreli pilates reformer yapmış olmam hareketlere çok kolay adapte olmamı sağladı, ben de ilk pilates reformer’a başladığımda asla yapamayacağımı düşünüyordum ama her konuda olduğu gibi bunda da sabır ve azim şart. Hareket tekrar sayılarını ilk başta az tutup yavaş yavaş artırmak sıfırdan başlayacaklar için bence çok önemli. Belki benim gibi 4 seansta değil de 8 seansta sonuç almaya başlarsınız ama hem motivasyonunuzu kaybetmezsiniz hem de sakatlanma riskinizi ortadan kaldırırsınız. Ne demişler geç olsun güç olmasın.
Enjoy!

2 yorum:

  1. Ben ilk yazını okuyunca da dikkatimi çekmişti.Ama benim başka bir yere gidip spor yapma girişimlerim hep kısa sürdü.Ben şimdi evde eliptik bisikletimle çok mutluyum.3 haftadır düzenli çalışıyorum.1,5 kiloya yakın verdim.:-)
    Birde tatil güzel şey, çok güzel bişeeeey :-)

    YanıtlaSil
  2. Eliptik kesinlikle süper bir alet benim evimde yer olsa hemen alacağım çünkü kendi kendime kardiyo yapmak istediğimde hep eliptikle çalışıyorum.
    Bence deee :)

    YanıtlaSil