DenizDeSevenler

3 Aralık 2012 Pazartesi

Lavera Organik Basis Sensitiv Diş Macunu (Propolis ve Ekinezya)

Yakın zamanda denediğim bir diğer diş macunu da Ekoorganik sitesinden aldığım Lavera marka organik diş macunu.




Propolis ve ekinezya içeriyor. Ayrıca E vitamini ve Aynısefa çiçeği yağı ve kalamin içeriyor. Fluoride içermiyor!!



Organik diç macunu da neymiş nasıl olurmuş derseniz vallahi hiç bilmiyorum. İçerisindeki bazı maddeler organik sertifika ile üretilmiş. Hayat kalitemize ne kadar etkilidir, yaşam süremizi ne kadar uzatır organik diş macunu kullanımı gibi sorulara hiç girmeyelim :)

Macunun özelliklerine gelirsek 75 ml lik ambalajda. Vidalı kapaklı. Diş macunlarında en sevmediğim şey. Kesinlikle tüm diş macunu üreticileri bu vidalı kapak olayını bırakmalı artık.



Rengi kırık beyaz krem rengi arası, içerisindeki kalaminin etkisi olmalı.



Tadı benim sevdiğim acılıkta değil daha yumuşak. Ben daha farklı bir tat almayı ummuştum ekinezya, propolis, limon etkileriyle ama bildiğimiz macun tadında. Hassas dişler için çok uygun olduğunu düşünüyorum ben de hiçbir sızlama aşınma sorunu yaratmadı. Temizleme özelliğine gelirsek oldukça sıradan diyebiliriz.

Ben özellikle Colgate Optik Beyaz'dan sonra uzunca bir süre macun beğenemeyeceğim gibi geliyor temizleme performansı açısından.
Fiyat 12.5 TL iyi kalite diş macunlarıyla benzer fiyatta. Organik diye abartmamışlar yani.

Gelelim bu alışverişi yaptığım EkoOrganik sitesine. Eğer organik ürünler kullanmayı tercih ediyorsanız ya da değişik ürünler denemek istiyorsanız bence buna çok uygun bir site çünkü ürün yelpazesi çoooooooookkkkk geniiiiiişşşşşş :) Organik yiyecekler, bebek ürünleri, tekstil ürünleri, kozmetik ürünler saymakla bitmeyecek kadar çok. Diş macununun bile 20 çeşidi mevcut  gerisini siz düşünün. 
Saç bakım ürünlerinden de bir denemem oldu bir ara ondan da bahsedeceğim.  

Siteye buradan girip ürünleri inceleyebilirsiniz. Kargolama, paketleme de bence çok başarılı güvenle alışveriş yapılabilir diye düşünüyorum.

Doğal ve Organik Ürünler İndirim Mağazası Beylikdüzü Büyükçekmece

Enjoy!

2 yorum:

  1. Merhaba Lavera Organik Basis Sensitiv Diş Macunu Propolis ve Ekinezyalı diş macununu kullanan biri olarak laveranın bu ürünü bence çok güzel ve etkili hem içerik açısndan hemde yarattıgı sonuclar müthiş.Ürünün organık içerikli olması ve diğer diş macunlarında bulunan SLS bulunmaması insan saglıgı acısından dıkkat edılecek bir unsur.Lavera markasının şimidye kadar kullandıgım bir çok ürününden mennun kaldım diş macunları da onların en basında geliyor saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğendim ama şu ara başka bir ürün deniyorum sanırım onu daha çok beğendim yakında onu da paylaşacağım :) ama o Lavera gibi çok da masum sayılmaz.

      Sil