DenizDeSevenler

12 Kasım 2012 Pazartesi

Wella SP Balance Scalp Lotion - Kuru kaşınan saç dipleri için başarılı bir çözüm

Bugün sizlere özellikle kış günlerinde ihtiyacınız olabilecek benim çok severek kullandığım bir ürünü tanıtmak istiyorum.
Benim saçlarım  ve saç diplerim çok kuru ve bu kuruluk tabii ki kış günlerinde katlanıyor. Kuruluktan kaynaklı saç diplerimde kaşınma sıklıkla yaşadığım bir sorun. Bunu önlemek için başvurduğum yöntemler çok sıcak banyo yapmamak ve saç diplerime düzenli olarak nemlendirici saç bakım yağları ile, özellikle Argan yağı ve şu yazımda bahsettiğim Dax Supergro, maskeler yapmak. Bu bakımları yapmama rağmen kışın ilerleyen günlerinde yine de kuru cildimin fendi kozmetikleri yenip kaşıntılar baş gösterdiğinde hayatımı kurtaran ürün Wella System Professional Sensitive Lotion. Ben bu ürünü ilk StrawberryNet'te keşfedip almıştım çok uzun bir süre de kullandım daha yenilerde bitirdim ve şimdi nereden alacağımı hiç bilemiyorum. Türkiye'de sanırım yetkili kuaförlerde vardır ama araştırma yapmak lazım. Ahh ah StrawberryNet'e uzanan eller kırılsın demek istiyorum.
Ürünümüze gelirsek 125 ml plastik bir ambalajda, renksiz kokusuz su görünümünde ve su kıvamında, ilk bakışta "bu ne yaparda geçirir kaşıntıları acep" dedirten basitlikte bir ürün. Kapağının altında ürünü direkt saç diplerine uygulamayı kolaylaştıran sivri uçlu bir başı var. İster banyodan sonra isterseniz kaşıntı ve huzursuzluk yaşadığınız her an direkt saç diplerine ürünü uygulayıp daha sonra parmak uçlarınızla masaj yaparak iyice dağıtıyorsunuz. Çok kısa bir süre içerisinde saçlı deride bir serinlik bir rahatlama hissi ile birlikte kaşıntıdan gerginlikten eser kalmıyor. Ben bir iki gün üst üste kullandıktan sonra uzunca bir süre ihtiyaç duymuyordum.






Bu yazıyı hazırlarken internette araştırdım ve ürünün ambalajının adının her birşeyinin değişmiş olduğunu öğrendim. Yeni ambalajında ismi Balance Scalp Lotion olmuş. Buradan kendi sitesinden inceleyebilirsiniz, buradan da satın alabilirsiniz ancak sachane.com'da durulanmayan krem diye yazılmış fakat ben bir yazım hatası olduğunu düşünüyorum eğer yapısını da değiştirmedilerse krem formunda olmaması gerekiyor. En kısa zamanda yeni ambalajlı ürünü de alıp deneyeceğim bir fark olduğunu düşünürsem size yorumlarımı iletirim. Eski hali gerçekten çok başarılı bir üründü.  


Bu yazı sayesinde yeni bir site ile de tanışmış oldum sachane.com. Şimdilik gördüğüm kadarıyla kuaförlerde satılan ürünler mevcut ve fiyatlar kuaförlerle kıyaslayınca daha uygun görünüyor. Geçenlerde gittiğim kuaför bana Tigi Bed Head Small Talk önermişti ve yanlış hatırlamıyorsam 80 tl civarı fiyatı olduğunu söylemişti burada 70 tl. Yine daha dün gittiğim güzellik merkezinde kasadaki konuşmaya kulak misafiri olmuştum ve Tigi Bed Head Control Freak Serum 88 tl ye satıyorlardı burada 70 tl. En kısa sürede denenecekler listeme girdi bu site.

Enjoy!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder