DenizDeSevenler

9 Kasım 2012 Cuma

Watson's - Restoring Skin Care Oil

Geçen hafta sonu yine güzel bir Watson's ve Flormar alışverişi yaptım. Fotoğraflarını sağdaki instagram bölümünde paylaşmıştım. Ürünleri yavaş yavaş tanıtmaya başlayabilirim diye düşünüyorum.

Gerçekten bu Watson's Gratis gibi yerlerin bir büyüsü falan var diye düşünüyorum. İnsan hangi mağazadan her gittiğinde mutlaka bir şey alır ki, buralardan alınıyor işte. Ayrıca nasıl oluyorsa ürünler çok hızlı değişmese de bir alışverişte görmediğimi bir ürünü ikinci de görüp alıyorum tuhaf bir olayları var çözebilmiş değilim.

Hamileliğimde her türlü kremi yağı onu bunu (çok meşhur Lierac Phytolastil Jel de dahil) karnıma boca etmiş olsam da karnım o kadar çok büyümüştü ki ne yazık ki çatlakların önüne geçemedim.
Sadece göbek deliği çevremde olsa da ben de artık çatlakları olan bir insanım. Çok da mutsuz ediyor beni bu durum. Hiçbir çözümü olmadığını da biliyorum ama işte umut fakirin ekmeği hesabı önüme gelen şeyi deniyorum.
Ayrıca yüzümdeki T-bölgem hariç çok kuru bir cildim var. Özellikle kışın soğukların etkisi, giydiğimiz kalın kıyafetlerin etkisiyle iyiden iyiye kuruyor, kaşınıyor hatta pul pul dökülüyor cildim. Bu arada İzmir'e her zamanki gibi bir günde kış geldi bir gün önce 24 derece olan ve t-shirtle gezdiğimiz şehir diğer gün 14 derece ile totomuzu dondurdu.

Watson'sda rafların arasında gezerken gördüğüm Restoring Skin Care Oil benim birçok derdime derman olacağını iddia ettiği için dikkatimi çekti.
Neler mi vaaddediyor? Yara izleri, çatlaklar, yaşlanma ve nemsizlik problemlerini azaltacağını söylüyor. İlk ikisi için çok umutlu olmasam da diğer iki sorun için denemeye karar verdim. Özellikle minik seyahat boyu olması deneme isteğimi katlayan faktör oldu 75 ml 13 tl.


İçeriğinde 8 doğal aktif yağ var bunlar; tatlı badem yağı, kanola yağı, soya yağı, üzüm çekirdeği yağı, biberiye yağı, ayçiçek yağı, papatya yağı ve lavanta yağı. Hepimizin bildiği gibi bu yağların en temel özelliği cildi nemlendirmek, yapılandırmak, ayrıca üzüm çekirdeği yağının yüksek anti-oksidan özelliği bulunmakta. A ve E vitamini de içeriyor. Aşağıdaki fotoğrafta detaylı olarak yağların özelliklerini görebilirsiniz. Umarım ingilizce sorun olmaz.



Turuncu pembe arası bir rengi ve çok hoş bir kokusu var gerçekten kokusunu çok beğeneceğinizi düşünüyorum. Bir miktar avucuma alıp istediğim bölgelere masaj yaparak yaklaşık 1-2 dk boyunca uyguluyorum. Kısa sürede emiliyor kesinlikle yağlı bir tabaka kalmıyor, kullandığım diğer yağlar özellikle bebek yağlarında mutlaka pırıl pırıl yağ parlar bunda kadife gibi bir cilt kalıyor. Bu arada ben talimatlarında denk gelmedim ancak internette yaptığım araştırmalarda saçtan ayaklarınıza kadar her yerde kullanılabildiği söyleniyor ki bence de mümkün özellikle gece yatmadan önce yüze kullanılabilir, yazın denize gitmeden önce ya da sonra saçlarda kullanılabilir, banyo sonrasında vücuda sürülüp pamuk prensesler gibi çıkılabilir. Ancak şunu önemle belirtmek istiyorum bazı yerlerde hamilelik sırasında kullanılabilir dese de içerisinde böyle bir bilgi yok. Ben şahsen çok doğru bulmuyorum. Hamilelikte en güzeli saf badem yağı ya da hamileler için uygundur diye belirtilen kozmetiklerin kullanılması.

Sonuç olarak çatlaklar ve izlerin tedavisi konusunda pek umutlu değilim kullanıma devam edip bir mucize olursa haber veririm ancak cildi nemlendirmesi, yumuşacık bir his sağlaması, kokusu açısından bence çok başarılı. Şişesinin spreyli olmasını çok isterdim o zaman tadından yenmezdi. Deneme / seyahat boyunun olması ise hem ilk kez kullanacaklar için hem de hiç yanından ayırmak istemeyecek bağımlıları için çok büyük bir avantaj.



Tavsiye ediyorum ve büyük boyunu kesinlikle alacağımı biliyorum.

Enjoy!

4 yorum:

  1. Maalesef ciltte olusan catlaklar icin cilt uzerinden surulen krem, losyon ve yag gibi urunlerin hicbir faydasi yok, zira catlaklar epidermisin alt katmanlarinda olusuyor, bunun tamiri de mumkun degil. Ancak uzun vadede evde uygulanan bir yontemle catlak gorunumunu birazbhafifletmek mumkun olabilir. Dermoroller denilen bir alet var, deriye cok minik delikler aciyor. Bu deliklerin tamiri icin cilt buraya kollajen takviyesi yapiyor, bu esnada da ciltteki bozukluklar tamir olmus oluyor. Bunu uzun sure (1-2) sene ayda bir uygulayan kisilerin catlaklarinda gozle gorulur duzelmeler olabiliyor. Ben de cildimdeki akne izlerini duzeltmek icin yuzume uyguluyorum bu yontemi, simdilik memnunum. İlgini cekerse internette bir arat. Ben www.owndoc.com'dam aldim, gayet ciddi ve bilgi acisindan faydali bir site.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki distan hiçbir ürün ise yaramiyor. Dermaroller benim de ilgimi çekiyor ama onun da evdeki uygulamaları sadece kremlerin daha iyi emilimini sağlıyor çatlaklar izler içinse doktor uygulaması gerekiyor ve o da çok tuzlu bir uygulama. aynı zamanda kesin düzeltme garantisi de yok. denemeyi çok istiyorum ama o kadar parayı havaya atma ihtimalinden korkuyorum. bir yöntem de lazer o daha da etkili ama yine %100 garanti veremiyorlar ve aynı şekilde çok pahalı.

      Sil
  2. merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)
    http://kiyafetaskisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil