DenizDeSevenler

13 Kasım 2012 Salı

The Body Shop Bambu Saç Fırçası - Sağlıklı saç ve saç derisi için bir öneri daha

Sağlıklı ve canlı saçlar için yapılması gerekenler listesi isteseniz herkes farklı farklı ürünler bakım önerileri söyleyebilir liste uzar da uzar ama herkesin listesinin en üst sırasında tek bir şey vardır ve olmalıdır, saç diplerine masaj yapmak. Ne kadar etkili masaj yapılırsa saç derisindeki kan akışı o kadar artar ve saç kökleri beslenir bu da saç kayıplarını azaltan bir faktördür diyor bilir kişiler, ben de katılıyorum. Yabancı filmlerde hep görürüz kadınlar gece yatmadan önce geçerler aynalarının karşısına ve dakikalarca o dümdüz, gür, lepiska saçlarını fırçalarlar, işte sevgili okuyucu gavurun bir bildiği var da yapıyor bunu. Hem saçtaki kalıntılardan kurtulmak hem de saç derisine masaj yapmak için saç fırçalamak çok önemli. Tabii benim gibi kıvırcık saçlarınız varsa öyle romantik ayna karşısı pozları vermek her gece mümkün olamıyor ben genelde banyodan sonra ıslak saçlarıma biraz da saç açıcı spreyler sürerek uzun uzun tarıyorum arayı böyle kapatmaya çalışıyorum. 

Saç fırçalamadaki en önemli eleman da elbette ki saç fırçası. Hem saçlara hem de saçlı deriye zarar vermeyecek bir fırçayla taramak gerekiyor. Bu yaz The Body Shop'tan aldığımız bu saç fırçası ise gerçekten bu konuda çok başarılı. Doğal bambudan üretilmiş fırçanın geniş yuvarlak uçları saç diplerine nazikçe masaj yapıyor. Saç diplerinizi parça pinçik etmeden rahat rahat tarayabiliyorsunuz. Ayrıca çok hafif eli de yormuyor.




Ambalajındaki bilgilerde de saç taramanın sağlıklı saçlar için saç diplerini canlandırdığını ve düzenli saç taramanın saç diplerindeki saçın doğal yağlarının saç uçlarına doğru yayılmasına yardımcı olduğunu söylüyor.



Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder