DenizDeSevenler

23 Ağustos 2012 Perşembe

Dax - Supergro (Kendimi saçım güzel olduğunda güzel hissederim...)

Dünden beridir çok derin depresyondaydım hele bu sabah konuşmak bile gelmiyordu içimden. Tatil bitmiş, önümüzde herhangi bir tatil umudu kalmamış, üstüne üstlük gelecek mevsim de kış daha ne olsun. Ama sağ olsun iş hayatı insanın ağız tadıyla depresyonuna bile izin vermiyor. Telefon trafikleri, okunmayı bekleyen 800 tane posta, bir sürü sorun ve uzun toplantılar tatilimin başladığını, gezdiğim güzel yerleri, denizi plajı, tatilimin bitişini ve depresyonumu unutturdu, her şey hiç ara verilmemiş gibi devam ediyor.
Tatille ilgili güzel bir yazı hazırlayacağım ama şimdilik iş yoğunluğumun arasında bu yazıyla merhaba diyorum herkese.
Tatilde her şey güzeldi ama ne yalan söyleyeyim şu kısacık zamanda blog işini de çok önemsemeye başlamış olmalıyım ki yazı yazamamanın verdiği vicdani rahatsızlık yemin ediyorum evde muhtemelen susuzluktan ölmüş olan bitkilerime bakamamış olmanın verdiği rahatsızlıktan daha büyük oldu. Hoş evdeki bitkiler benim kendi isteğimle evde değiller çünkü ben kaktüs öldürmeyi becermiş bir insanım fakat annesi her türlü ortamı botanik bahçesine çevirebilen biri olarak ve annemle de aynı apartmanda yaşadığımızdan komşuda pişen bize de düşüyor. Düşünün ki bu kadın 2007 yılında nişanımda gelen orkideyi çoğaltarak yaşatabiliyor ben bu akşam göreceğim ama zannımca öldürdüm iki hafta içinde. Zaten çocuk yaparken de bu noktaya takılmıştım uzun bir süre, kaktüs bile bakamayan ben bebek nasıl bakarım diyerek. Ama arkadaş bu nebatat olayı ayrı hayvanat ve insan yavruları en azından acıkınca susayınca belli ediyor da ben bu bitkilere ne zaman su verilir nerede durursa ışık ısı miktarı uygun olur hiç anlayamıyorum sonuç olarak da ya kurutuyorum, ya çürütüyorum, ya donduruyorum, ya yakıyorum zavallıları. Bu konuyla ilgili o kadar çok vukuatım var ki yaz yaz bitmez ama bu kadar vukuatımın olmasının bir sebebi de annemin beni inatla bitki sahibi yapmaya çalışmasıdır kadıncağız kabullenemiyor sanırım ki kendisinden böyle bir kız çıkmış olabileceğini, üniversitede ben yalnız yaşarken inatla bana çiçek getirirdi istemiyorum bakamıyorum desem de işe yaramazdı “yalnız yaşayan insanların mutlaka bir çiçeği olmalı evladım.”  Çiçeklerle konuşmaya başlasam rahat edecekti herhalde J işte en son bu tatilde bize emanet edilen yazlığın bahçesi de tatil 3 haftaya uzamış olsa toptan gidecekti ki annemler yetişti, allahtan doğal ortam şartlarında yaşayan nebatat daha bir dayanıklı oluyor.
Bitkilerin büyümesinde bu kadar başarısız olan ben diğer konularda tam tersi bir performans gösterebiliyorum. Birazdan tanıtacağım ürün örneğin saçların büyümesinde çok başarılı J Evet hanımlar beyler tatilde yazı yazamamış olabilirim ama özellikle henüz tatile gitme fırsatı bulamayıp kaderine isyan edenler üzülmeyin her işte bir hayır vardır lafı işte tam sizin için. Bakın bu yazımı okuduktan sonra tatile gideceksiniz ve ne havuzun kloru ne denizin tuzu ne güneşin kavurucu ışınları o canım saçlarınıza zarar veremeyecek, daha önce gidenler dönüşte soluğu kuaförde aldı her işte bir hayır vardır.
Dax-Supergro, ben bu ürünü uzun zamandır kullanıyorum ama genelde çok aralıklarla kullanırdım ilk defa bu tatilde deniz öncesi ve hemen hemen her gün kullanmış oldum.

Ürün bir çoğunuzun bildiği Imperial Dax isimli Amerika’lı bir firmaya ait. “There is no wax like Dax” sloganları şu ingilizce tam da sloganlık bir dil dedirtiyor. Her türlü saç tipine uygun çok çeşitli ürünleri mevcut Türkiye internet sitesi yapım aşamasındaymış çok da iyi olmuş çünkü incelediğim kadarıyla bilgilerde çok fazla yanlışlıklar vardı. Diğer ürünleri incelemek için orijinal sitesi burada. Umarım ingilizce ile sorun yaşamazsınız çünkü Hair Care Education diye bir bölüm var ve saç sorunlarınıza göre hangi ürünleri kullanmalısınız saçlarınıza nasıl şekil vermek istediğinize göre hangi ürünleri kullanmalısınız tek tek anlatılmış. Kim bilir belki Türkçe sitesine de eklenir. Şu anda Watson’s ve Kipa da bir kısım ürününe ulaşılabiliyor. Keşke tamamına ulaşılabilse.
Benim saçlarımın oldukça kuru ve kıvırcık olduğunu öncelikle söylemek isterim. Zaten bu ürün de kuru ve hasarlı saçlarda kullanımı önerilen bir ürün. Bitkisel yağlardan oluşuyor. Eğer saçlarınızda ve saç diplerinizde kuruluktan kaynaklı çeşitli sorunlar yaşıyorsanız kaşıntı ve kuruluktan kaynaklı kepeklenme gibi, saçlarınızın daha hızlı uzaması ve dökülmemesini istiyorsanız bu ürünü denemelisiniz.

Ben bu sene denize gitmeden önce saçıma ve saç diplerime iyice masaj yaparak yedirdim daha sonra denizde kaldığım süre boyunca yani yaklaşık 3-4 saat saçımda beklettim tabii denize girip çıktım ve ne kadarı kaldıysa ama ürünün yapısı gereği kolay kolay suyla akıp gitmiyor daha sonra duş alırken bile saç kremi kullanmaya gerek kalmayan bir yumuşaklıkta kalıyor. Bu yağlı saç tipine sahip olanlar için saçı daha da yağlandırma gibi bir duruma sebep olabilir o zaman da eğer deniz, güneş saçınızı çok yıpratıyorsa haftada bir ya da iki kere bu şekilde yapılması faydalı olabilir diye düşünüyorum.
Yaklaşık 15 günlük kesintisiz kullanım sonunda saçlarım oldukça parlak yumuşak bir hal aldı her gün deniz ve güneşe maruz kalmasına rağmen tatil öncesine göre bile çok daha sağlıklı görünüyor. Ayrıca saç uzatma konusunda da bence çok başarılı saçlarım yaklaşık 1,5-2 cm kadar uzamış.
Saç dökülmesi konusundaki faydasına gelince, ben en belirgin faydayı bu konuda yaşadım. Hamileliğin bendeki en güzel etkisi saçlarımın inanılmaz derecede sağlıklı olmasıydı. Tam 9 ay boyunca bir tek tel saç bile dökülmedi normalde her banyoda normal bir miktar saçım dökülürdü ama o dönem süperdi sıfır dökülme. Doğumdan sonra dökülmeyen tüm saçlar yeter bu kafada yaşadığımız diyip toplu intihara kalkışınca tomar tomar saçlarım dökülmeye başladı. Dax-Supergro kullanımım sonrası birkaç gündür banyoda yine eskisi gibi hatta daha da az saç dökülmesi görüyorum. Çok çok başarılı.
Ürün yaklaşık 200 gr plastik kavanozda oldukça uzun süre yetecek bir miktar, yarı sıvı yarı katı bir halde. Sıcak havalarda iyice akışkan oluyor çantada vs. taşırken akma yapabiliyor dikkat etmek lazım. Kısa bir süre buzdolabında kendine geliyor. Elinize aldığınızda yarı şeffaf bir görünümü var ovuşturunca hemen şeffaf kolay sürülür bir eriyik haline dönüşüyor. Kokusu çok güzel hindistan cevizi ağırlıklı bir koku ve sürünce etraftan güzel tepkiler alıyorsunuz. Şahsen saçlarıma zeytinyağı, sirke, sarımsak sürerek salata muamelesi yapmayı sevmediğimden böyle ürünler benim için biçilmiş kaftan.

Tatile çıkmadan yaklaşık 25 TL ye hemen edinmenizi tavsiye ediyorum.

Enjoy!

2 yorum:

  1. Peki saçınızdan nasıl duruladınız? Ben 4-5 kez yıkamama rağmen hala durulanmadı :( şampuan olarak ne kullandınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım çok çok kurudur. yani haftalarca yıkanmasam yine yağlanmaz o yüzden bu maskeyi sürdükten sonra normal şampuanımla iki kere şampuanlıyorum bir miktar saçımda kalıyor sanki krem sürmüşüm gibi o şekilde bırakıyorum hiç sorun yaşamıyorum ama saçınız yağlı ise durulama kısmı zor olabilir belki. Ben genelde yazın tatilde kullanıyorum. sabah sürüyorum tüm gün saçımda deniz havuz faslında saçlarım hep yumuşacık kalıyor akşama kadar çoğu akıp gitmiş oluyor durulaması da böylece kolay oluyor. kışında bir iki haftada bir gün yapıyorum dediğim gibi bir süre saçımda bir miktar kalıyor ama beni rahatsız etmiyor. Sevgiler :)

      Sil