DenizDeSevenler

13 Mayıs 2014 Salı

Nem Serumu Karşılaştırması - Avene Soothing Hydrating Serum vs Pure Beauty Geoaqua Ultra-Hydrating Serum


Ben nem serumu kullanmayı seviyorum. Cilde anında bir rahatlama hissi veriyorlar. Hafif ve yağsız oldukları için de yüzde ağırlık hissi olmadan kullanılabiliyor.
Özellikle kimyasal peeling gibi işlemlerden sonra, güneş sonrası, kışın soğuk rüzgarlardan sonra cildin aşırı nem ihtiyacına karşı da bence nem serumları çok faydalı. Ayrıca bu ürünler üzerine sürülen gündüz ya da gece kremlerinin emilimini ve dolayısıyla etkisini de artırıyor.
Bugün kullanıp beğendiğim iki alternatifi birbirleriyle karşılaştıracağım.
İlki bir dermokozmetik markası olan Avene Soothing Hydrating Serum. Daha önce de buradaki yazımda bahsetmiştim. Bunu bir kimyasal peeling sonrası merkezdeki uzmanlar önermişlerdi. Cildin kendine gelmesi için bol bol hergün sabah akşam kullanmamı önermişlerdi. Aynen uyguladım ve gerçekten çok beğendim.
30 ml cam pompalı şişede yarı şeffaf hafif kıvamlı bir ürün. İki pompa ile tüm yüz ve boyun bölgesine uygulama yapılabiliyor kolaylıkla yayılıyor. Sabah akşam temiz ve kuru cilde sürülüp üzerine gündüz ya da gece bakım kreminiz uygulanıyor. Ben bazen sadece bu serumu bile sürüyorum yeterli geliyordu. Eczanelerde satılan bu ürünün fiyatı yaklaşık 50-60 TL civarı.
Deneyip beğendiğim ve şu sıralar sonuna yaklaştığım bir diğer ürün de Watson's larda satılan Pure Beauty markasının Geoaqua serisinden Ultra-Hydrating Serum. Bu da Avene ile çok benzer bir yapıda. 30 ml pompalı şişede. Yapısı kıvamı Avene'e çok benziyor.
Her iki ürün de termal su esaslı. Cildi güçlendirme, yapılandırma özelliği sağlıyorlar.
 Gelelim hangi ürünü daha çok beğendiğime;
- Avene cam şişesi biraz daha ağır ve hantal. Pure Beauty'nin şişesini daha çok beğendim.
- Yapıları her ne kadar birbirine çok benzer olsa da cilde sürüldükten sonra bence Avene bir miktar yapış yapış hissettiriyor. Kesinlikle çok rahatsız edici olduğunu söyleyemem ama Pure Beauty bana biraz daha rahat hissettirdi.
- Fiyat olarak Pure Beauty 20-25 TL civarı çok daha karlı oluyor.
Dolayısıyla hem bütçeyi hem cildi düşünüyorsak seçimimiz gözümüz kapalı Pure Beauty olabilir.


Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder