DenizDeSevenler

9 Aralık 2013 Pazartesi

Kış geldi Avene ürünleri ile bol bol nem zamanı; Sérum apaisant hydratant ve Masque apaisant hydratant

Beni özlediniz değil mi canlarım ;)
Vallahi ben de beni özledim ne yalan söyleyeyim. Bu aralar pek iyi olduğum söylenemez. İkizler ruhumun en pis en karanlık en depresif tarafı iş başında her şey çok sıkıcı, her şey aynı, her şey tekdüze. Kalbimi ruhumu kıpırdatacak hiçbir şey yok hatta tam aksine elimi neye atsam kötü gidiyor kötülük kötülüğü aksilik aksiliği çeker hesabı.

İnsan değiştirmesi elinde olmayan durumlar yaşadığında ya da ne bileyim en azından o anda bunun için gücü olmadığını düşündüğünde hep kendine " bak işte bir sihirli değnek birazdan gelip başına değecek" diyen bir şeyler arar. Astroloji de bunlardan biri gibi geliyor bana. Bazen gerçekten doğru tespitler oluyor ve o da insana bir umut veriyor. Bu aralar bu sebeplerden sık sık JUNO ASTROLOJİ sayfasındayım. İlk önce İkizler burcunu muhteşem şekilde anlattığı linki buradan paylaşmak istiyorum. İşte tam buyum tam böyle hissediyorum. Muhteşem yazılar muhteşem paylaşımlar şu anda yaşadıklarımı tek tek anlatan tam doksandan vuran tespitler. Her şey çok güzel olacak senin için demesini beklediğim yazısı için her gün sitesindeyim :)herkese, morali bozuk canı sıkkın herkese tavsiye diyorum. Hele de yazıların sonundaki ruha gıda şarkılar süper.

Bu kadar depresifken de ne yazık ki yeni bir şeyler denemek falan aklımın en sonunda. Halbuki Eylül ayından beri tam 5 kilo zayıflayıp 51 kg oldum asla olamam dediğim 50 kg ya bir kaldı. Gidip kıyafet alışverişlerine kendimi atmam gerekirken pijama terlik takılmaktan başka bir şey istememek ne kötü. :( Haa bir de spor yapmak istiyorum deli gibi. Kendimi bir tek fiziksel olarak gebertene kadar yorduğumda ve şakır şakır terlediğimde iyi hissediyorum, sanki bütün karanlık düşünceler nefesimle ve terle atılıyormuş gibi. Sporun bir çeşit meditasyon olduğunu söyleyenler var ve bence kesinlikle doğru.

Ama sen istediğin kadar şalterleri kapatıp off konumda takılmaya çalış hayat devam ediyor. Ben de biraz biraz hayatın en arkada kalan vagonlarından birine atlayıp öyle arkadan arkadan ilerliyorum şimdilik. 

Havalar çok hızlı bir şekilde soğudu İzmir zaten hep böyledir t-shirt'ten, kaz tüyü monta terfi edersin bir haftada. Böyle olunca da ruhumdaki enerjiyle beraber cildimdeki nem de hoop çekilip gidiverdi. Nasıl bir kuruma anlatamam. Grip oluyorum burnumu siliyorum mendilin yanaklarımda temas ettiği yerler pul pul soyuluyor. Cildimdeki kurumadan ve gerginlikten her yerim kaşınıyor. Bu durumda bana en iyi gelen ikiliyi de bugün sizlerle paylaşmak istiyorum.

Avéne Sérum apaisant hydratant ve Masque apaisant hydratant.




Bu ikiliyi geçen sene kimyasal peeling yaptırırken cilt bakım uzmanı tavsiye etmişti. Kimyasal peeling ilk defa yaptırılıyorsa ve cilt halihazırda nemsizse inanılmaz bir kuruma ve soyulma oluyor ilk başta, bu durumda da bu ikili çok işe yarıyor demişti. Bu kış henüz kimyasal peeling yaptırmaya gidemedim ama kuruma soğuklarla birlikte baş gösterince hemen bu ikiliye başvurdum.



Önce cildimi temizliyorum, fazla ölü deriyi atmak için hafif bir peeling yapıyorum. Ardından Masque apaisant hydratant uygulayıp 10-15 dk cildimde bekletiyorum pamukla fazlasını alıyorum çok yağlı hissederseniz suyla da durulayabilirsiniz. Üzerine Sérum apaisant hydratant uyguluyorum. 3-4 pompa yeterli boynumuzu da unutmuyoruz. Cilt serumu iyice emene kadar sürüyorum. Sonrasında günlük nemlendiricimi sürerek bitiriyorum. Gece yatmadan önce yapılması çok daha iyi bu rutinin.



Eğer ciltte çok kuruluk varsa örneğin T-bölgesi dışındaki yerlerde günde iki kere sadece buralara serum sürülebilir.

İki gün üst üste uygulayarak cildinizdeki rahatlamayı hemen göreceksiniz.

Ürünlerin özellikleri ile ilgili detaylı bilgilere maske için buradan, serum için buradan ulaşabilirsiniz.

İnternette farklı fiyatlara bulmak mümkün ama yaklaşık her biri 50 TL civarında.  

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder