DenizDeSevenler

22 Nisan 2013 Pazartesi

Watson's Deborah Milano Alışverişi



Bu hafta sonu anneme maskara almak için girdiğim Watson's dan Deborah standında çok güzel ürünler deneyip bir de %30 indirimi görünce birkaç ekleme daha yaparak çıktım.
Deborah benim son zamanlarda en beğenerek kullandığım marka haline geldi.
Buradaki yazımda Il Rossetto rujdan ve aydınlatıcı farından bahsetmiştim gerçekten hala aynı fikirdeyim beğenerek kullanıyorum. kalıcılığı yapısı çok güzel her iki ürünün de.

Hafta sonu aldıklarımın da hepsini çok beğendim.

Bu yazı bir girizgah olsun sadece ucundan aldıklarımı göstereyim denemeler görseller ileriki günlerde sırayla gelsin.

Siz en önce hangisini görmek istediğinizi de bana yazın onlardan başlayayım..


Deborah ürünlerini buradan inceleyebilirsiniz.

24ORE Absolute Volume suya dayanıklı siyah maskara

 Nar çiçeği dudaklara bakım yapan ruj

 24ORE suya dayanıklı yeşil kalem


Şeftali tonlarda allık



Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder