DenizDeSevenler

16 Ocak 2013 Çarşamba

Deborah Ruj ve Aydınlatıcı Far

Uzun zamandır almayı planladığım iki makyaj ürünü vardı biri kahverengi ruj diğeri de güzel bir beyaz aydınlatıcı far. Her ikisini de Deborah markasından geçenlerde aldım.
Daha iyisini bulana kadar bunlar en iyisi gibi görünüyor. Çünkü aradığım net kahverengi tonunu ve gözlerimin etrafını neon lambalar gibi parıldatmadan aydınlatan bir farı bulmuş bulunuyorum.


Deborah Milano adından da anlaşıldığı üzere bir İtalyan markası. Ben daha önce rujlarını kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Özellikle Il Rossetto serisindeki rujların yapısı ve kalıcılığı benim çok hoşuma gidiyor. Kahverenginin de kızıla kaçmayan tam bir kahverengi tonunu hiçbir markada görememiştim Deborah'da görür görmez bayıldım. Fiyatı indirimli 12 TL civarındaydı.









Bu sefer ilk defa olarak farını da aldım ve onu da çok beğendim. Genelde baz farları parmaklarımla sürmeyi seviyorum bu far da parmağımla dokunduğumda inanılmaz yumuşak ve kadifemsi bir his verdi. Sürümü çok kolay aplikatörü biraz nemlendirdiğinizde ıslak uygulama da yapılabiliyor ve çok daha net bir görüntü elde ediliyor. içerisinde sim yok sedef var o yüzden çok doğal bir aydınlatma sağlıyor gündüz kullanımına çok uygun. Fiyatı 20 TL idi yanlış hatırlamıyorsam.


Enjoy!

7 yorum:

  1. tam kahverengi ve çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tam da benim aradığım bir renkti teşekkürler...

      Sil
  2. Rujun rengi pek iddaalı ve güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de şu makyaj fotosu çekme işini kıvırsam tam yüzümde göstereceğim çok daha güzel görünüyor :)

      Sil
  3. Ohaa ruj ne vamp duruyorr, kesinlikle gidip denemem lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Il Rossetto serisinden mutlaka bir tane edinilmeli diye düşünüyorum yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
    2. kesinlikle katılıyorum süper durmuş,desene bana bir daha deborah yolları görünüyor,farlarada kesınlıkle bakıcam

      Sil