DenizDeSevenler

23 Kasım 2012 Cuma

Neutrogena Visibly Clear - Pink Grapefruit Ürünleri

Uzun zamandır yazı yazmak gelmiyor içimden resmen kış ve soğuklar hayat enerjimi emdi posa halinde geziyorum etrafta. Zaten haftaya hastalanarak başladım ancak hafta sonuna kendimi toparlayabildim.
İnsanlıktan göçmen kuşluğa transferimi talep ediyorum ey tanrı.
En sık kurduğum hayallerden biri içime bikinimi üzerime kazaklarımı kabanlarımı giyip uçağa binmek ve dünyanın en sıcak köşesinde uçaktan inip kazakları falan takside çıkarıp okyanusun serin sularına koşarak atlamak. İnsan hiç mi karı kışı çizmeleri özlemez yahu.
Kaç günlerdir ne makyaj yapıyorum, ne çarşı pazar geziyorum, ne adam gibi bir yere gidip değişik lezzetler tadıyorum böööğk çok çirkin manasız bir hayat :)
Havalar soğuk olduğundan spora da gitmek hiç içimden gelmiyor. Yediklerime dikkat ediyorum ama spor yapmayınca da kilo da hiçbir değişiklik olmuyor. 56,5 da takıldım. diyet yazısı da yazamıyorum dolayısıyla, değişen bir şey olmayınca kendime bayıntılar geldi sizi de benimle birlikte bayıp öldürmek istemiyorum. ama silkelenip önümüzdeki hafta tekrar spor yaşantıma başlamayı planlıyorum.
Bu haftanın en güzel olayı sevgili kocamın bana hediye ettiği Samsung Galaxy Note II telefon oldu böylece Galaxy S II ile yollarımızı ayırdık. Zaten hiç anlayamıyordum insanlardaki bu iphone / ipad takıntısını şu anda hiç hiç hiç anlayamaz oldum. Samsung muhteşem telefonlar ve  tabletler yapıyor bence Apple'ı dövmez, yer hem de çiğ çiğ :). Note II nin büyük olduğunu düşünenler içinse kesinlikle gidip elinize alıp bakın diyorum. Özellikle kadınlar için çantada taşıdıklarından ötürü hiç problem olmayacak bir ebatta ama erkeklerin de cebine gayet rahatlıkla sığıyor. Galaxy S III den sadece 100 tl gibi bir farkı var ancak özellikleri çok çok daha fazla. S pen özelliği tek kelimeyle müthiş. artık toplantılara defter götürmeyi bırakıyorum. Aldığım notları hemen mail atıp toplantı raporlarını hızlıca hazırlayabileceğim. Kamerası ise blogumu en çok ilgilendiren kısmı ve çok başarılı. Bir yandan video çekerken çekilen videodan kareleri fotoğraflayabilme özelliği mi istersiniz, fotoğraflara bakarken bir köşesinde videoları izleyebilme özelliğimi,  yoksa tek basışta peş peşe saniyede bir fotoğraf çekerek en güzel fotoğrafı yakalayabilme özelliğimi, bir de o dev ekranda fotoğraflara bakma keyfi var ki sormayın a dostlar. Telefonun ekranını ikiye bölerek örneğin yukarıda maillerinize bakarken aşağıda notlar alabilirsiniz, bir pencerede blogları gezerken  çok beğendiğiniz resimleri kalemle kesip maille  ya da facebook la paylaşabilirsiniz kısaca benim gibi telefon cambazları için biçilmiş kaftan. Şu anda tek derdim güzel bir kılıf almak Kabuk henüz çıkarmadı beklemedeyim ama öncesinde mutlaka bir şey almam gerekiyor bakalım araştırmalarım son sürat devam ediyor.
Gelelim ürün tanıtımına. Bugün uzun süredir yazmak istediğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Ben genelde parfümerilerden (yenilerde bizde de ismi "drugstore" oldu herkes öyle söylüyor allahın bildiğimiz parfümerisine :) sanki içinde drug satılıyormuş gibi) cilt bakım ürünü almıyorum. Zaten naneli bir cildim var her önüne gelenle geçinip sevgili olamıyor. Öğrenciyken bütçem daha kısıtlıyken alırdım ama kısa bir süre kullandıktan sonra hep sorun yaşardım. Yine de bu markalar arasında biri var ki hiçbir zaman yüzümü kara çıkarmamıştır. Neutrogena. Bence marketlerde, parfümerilerde satılan cilt bakım ürünleri arasında en başarılısı bu marka. Birçok farklı çeşidini kullandım ve çok bariz negatif bir etkisini görmedim. Yazın, sık sık bahsettiğim gibi, hem ruhum hem cildim neşe dolduğundan daha basit ürünlerle de gayet güzel idare edebiliyorum o yüzden Neutrogena'yı da yazın kullanıyorum. Böylece fiyat avantajıyla bütçemi de birkaç ay rahat ettiriyorum.
Markanın en beğendiğim ürünü son çıkardığı pembe greyfurt özlü serisi. Ben serinin yıkama jelini ve günlük peeling'ini kullanıyorum başka bir şeyi de var mı bilmiyorum :). Sabahları jeli ile yüzümü yıkayıp akşamları da duşta peelingini yapıyorum.
kokusunu çok beğeniyorum yaz için bence çok uygun ferah bir greyfurt kokusu.

Jeli 200 ml pompalı plastik şişede çok küçük miktarı bile gayet güzel köpürüp temizliyor. Kurutma, gerginlik sorunu hiç yaşamadım ama kışın kullansam yaşar mıyım bilmiyorum.




Peeling ise günlük kullanıma uygun içerisindeki tanecikler oldukça küçük bu yüzden cildi yıpratmıyor. Özellikle duşun sonlarına doğru uygulamak etkisini daha da artırıyor diye düşünüyorum. 150 ml plastik ambalajda.
Hem jelin hem de peelingin renklerini de çok beğeniyorum.





Bence yaz için bu ikili hem fiyat hem performanslarıyla çok ideal. eczanemizde.com da ürünleri 13.5 TL ye satın alabilirsiniz. İncelemek için ve satın almak için buraya bakabilirsiniz.



Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder