DenizDeSevenler

3 Ekim 2012 Çarşamba

Diyet + Spor Günlüğü; 29,30,31. Günler, Protein diyeti!

Evet son yazımda üç günlük protein diyeti yapacağımdan bahsetmiştim. 3. gün bu akşam yemeğinden sonra sona ermiş olacak. Gerçekten zorlu bir üç gün oldu. Aslında ne tatlı, ne ekmek, makarna, pilav, ne de meyve değil aradığım sadece ve sadece salata yiyememek beni çok zorluyor. Her sofrada yaklaşık dört kişilik salata yiyen bir insan olduğumdan yediğim her şey yavan geliyor. Bu arada diyetime annem ve eşim de katıldılar böylece daha bir çekilir oldu, tek başına yapınca hem yalnız hissediyor insan hem de çektiğin çileyi anlayan olmadığından açlık anlarındaki gergin hallerin herkese batıyor. Ama şimdi herkes aç ve sinirli dolayısıyla sorun olmuyor J. O kadar komik ki herkesin yoksunluk çektiği şey farklı eşim ekmek için ölürken annem çikolata için ölüyor. Aslında üç günün sonunda tartılıp sonuçları görmek lazım ama bizimkiler çok sabırsız beni de gaza getiriyorlar her gün tartılıyoruz. Hepimiz yaklaşık 2 kg verdik gibi görünüyor.  Bir miktar su kaybı da olduğunu düşünerek (ben lıkır lıkır su içiyorum kayıp var mıdır bilemiyorum ama) ve bu diyetin amacının biraz da metabolizma hızlandırma olduğunu, verilen kiloya pek önem vermiyorum yani iki üç kilo versek de bir hafta sonra normal beslenmeye döndüğümüzde artış olabilir.
Asıl önemli olan protein diyeti biter bitmez yoksunluk hissiyle pizzalara, pastalara, böreklere saldırmamak.
Peki bu üç gündür neler mi yedim gün gün aşağıda. çok çeşitli yemediğimden aklımda tutmak da yazmak da kolay olacak.
1.      Gün;
Kahvaltı: İki dilim light Karper peynir, bir adet Etimek.
Ara öğün: 200 ml light süt
Öğlen: 3 kaşık kuru fasulye, bir kase yoğurt
Ara öğün: 200 ml light süt
Akşam: Haşlanmış hindi eti (normalde doyana kadar ama ben 200 gr lık bir et yedim), 1 kase yoğurt.
Spor: 45 dk cross trainning
2.      Gün;
Kahvaltı: İki dilim light karper peynir, bir adet Etimek.
Ara öğün: 200 ml light süt
Öğlen: 5 adet ızgara köfte, bir kase yoğurt
Ara öğün: İki dilim light karper peynir, bir adet Etimek.
Akşam: Fırında tavuk (2 adet orta boy piliç pirzola ), 1 kase yoğurt.
Spor: Yok
3.      Gün;
Kahvaltı: İki dilim light karper peynir, bir adet Etimek.
Ara öğün: bir fincan süte nescafe şekersiz
Öğlen: 2 parça ızgara tavuk, bir kase yoğurt
Ara öğün: İki dilim light karper peynir, bir adet Etimek.
Akşam: Henüz yaşamadım ama yine ızgara bir et ve yoğurt olacak J
Spor: Bu akşam yeni bir şey deneyeceğim!!! İleriki günlerde sizlerle de paylaşacağım. Bakalım çok merak ediyorum dedikleri kadar etkili olacak mı? J
Bu diyeti kesinlikle uzun süreli yapmamak gerekiyor bunu unutmamak lazım. Üç günlük bir şok yaptık vücudumuza ve sonrasında miktarları abartmadan ama her çeşit besin maddesinden alarak diyete devam edeceğiz.
Yarın sabah tartılıp ne kadar kaybetmişim onu da yazacağım.
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder