DenizDeSevenler

12 Eylül 2012 Çarşamba

Rimmel Scandaleyes Mascara – Bir olay yaratacaksanız BÜYÜK OLSUN!

Geçenlerde yaptığım Watson’s alışverişimdeki bütün ürünlere bayıldım. Tek tek hepsini paylaşacağım. Şu apartmanın altına bir Watson’s açılsa böyle sabah kalkınca sepeti sallasak aşağıya içine broşürü koysalar çeksek yukarı kahvaltı esnasında incelesek alınacaklara karar versek sonra tekrar sepeti sallasak ve seslensek “Watson’s efendiii bana oradan iki ruj, bir rimel, üç duş jeli saaarrr!” Tanrıya şükür ki böyle bir şey yok arabayla ulaşım mesafesinde olmasına rağmen her hafta uğramayı başardığıma göre yolun üstünde apartmanın altında şeklinde yakın olsa bütün mağaza eve taşınacak demektir çok zararlı.
Aldığım ürünler bunlar; Bir adet peeling özellikli duş jeli, bir adet body splash, bir de Rimmel Scandaleyes maskara.

Bugün ki konumuz da bu maskara olacak. Daha önceki şu yazımda en sevdiğim makyaj ürününün maskara olduğunu söylemiştim. Hayatım boyunca sonuna kadar bitirerek attığım yegane makyaj malzemesi. İşin tuhafı ise her kullandığım üründe değişiklik yapmayı seven hemen her şeyden çabuk sıkılan ben maskaralarıma acayip sadık kalabiliyorum örneğin yıllardır kullandığım maskara Loreal Double Extension çeşitleri çünkü aralarda rimelimi kaybettiğim ya da evde unutarak tatile gittiğim ve Double Extension bulamadığım zamanlarda aldığım tüm rimellerden nefret ettim. Bu konuda riske girmeyi sevmiyorum. Ayrıca kozmetik mağazalarındaki tester’ları da gözüne, dudağına, cildine süren bir kaçık olmadığımdan, aklım almıyor bunu yapanları, para vererek deneme yapmak hiç istemiyorum. Fakat bu blog beni devamlı dürtüyor eski denemelerimi ya da hali hazırda kullandığım ürünleri anlatmak da güzel ama ilk kez denediğim bir şeyi anlatmak daha heyecan verici oluyor o yüzden de yeni şeyler almak istiyorum.
Geçen Watson’s da Rimmel’in Scandaleyes maskarasını yanında waterproof asansörlü göz kalemi hediyesi ile 13.99 TL’ye görünce bu isteğim karşı konulmaz bir hale geldi. Rimmel ürünlerini yeni yeni dener oldum özellikle ojelerine bayılıyorum. Çok oje süren bir insan olmadığımdan ve de üşengeçlik ve zamansızlık ikilisi içinde dön dön dönelediğimden 60 saniyede kuruyan ojeleri en büyük favorim ve hep elimin altındalar. Performansları çok başarılı gerçekten de 60saniye içinde kuruyorlar ve kolay kolay yıpranıp bozulmuyorlar. Geniş fırçasıyla sürümleri hem kolay hem de hızlı oluyor. Tek dezavantajları çabuk kuruyan bir formülasyona sahip olduklarından oje şişesi içindeyken kısa sürede kıvamlanıyor. Ama şişeleri küçük olduğu için eğer benim gibi bıdık tırnaklarınız yoksa bozulmadan tüketebilirsiniz.

Neyse gelelim asıl konumuza Scandaleyes maskara eve gelir gelmez önce fotoğraflarını çekip sonra da hemen denedim. Bu senenin modası fosforlu renkleri çok sevdiğim için ambalajını çok beğendim ayrıca cıvıl cıvıl bu renk makyaj masamı da renklendirdi.

İçerisinden çok kalın bir fırça çıktı.


Rimelin kıvamı gayet güzel. Sürümü sırasında asıl farkı görüyorsunuz. Kullandığım hiçbir rimel fırçasına benzemiyor. Kılları sert değil tam tersine bence çok esnek kirpiklerime sürerken kılların hareket ettiğini hissedebiliyorum. Bu da kirpikleri çok iyi kavrayıp boyayı bırakmasını sağlıyor. Tek katta hemen fark edilir bir değişiklik oluyor biraz kurutup ikinci katı sürdüğünüzde ise ta taaam süper düper uzun kirpikleriniz oluyor. Waterproof olmamasına rağmen çok güzel dayanıyor hiç akma bulaşma yapmıyor. Buna rağmen silip temizlemesi çok kolay. Fiyatı ise bence bu performansa göre çok uygun. Kesinlikle yeni favorim budur.
Yanında bir de waterproof bir kalem vardı. Asansörlü bir tarafında da dağıtıp puslu bir görünüm yaratmak için süngerli uç. Süngerli uç çıkabiliyor böylece rahatça yıkanarak kullanılabilir. Sürümü çok kolay yumuşak ve gerçekten çok dayanıklı kesinlikle akma yapmadığı gibi göz pınarlarında da toplanmıyor. Makyaj temizleyici ile temizlemesi de aynen maskarada olduğu gibi çok kolay.


Bunlarda kirpiklerimdeki performansı.
Öncesi                                                                         

Sonrası




Birkaç çekim denemesi yaptım...







Rimmel bu iki ürünüyle de benden tam puan aldı.

Enjoy!

2 yorum:

  1. Ben de Rimmel'in ürünlerini özellikle de ojelerine bayılıyorum.Gözlerin çok güzel maşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle aynı fikirdeyim. özellikle ojeleri ve 60 sn de kuruyanları benim için bir numara. kalın fırçası çabuk kuruması falan bayılıyorum. maskaralarına da aynen. Çok teşekkür ederim :)

      Sil