DenizDeSevenler

14 Eylül 2012 Cuma

Diyet + Spor Günlüğü; 9, 10, 11. Günler

Üç günü yazamadım yoğunluktan ama sakın bıraktığımı falan sanmayın. Her şey yolunda. 3 gün olduğundan saat saat yazamayacağım ama aynı şekilde;
Sabah çeyrek simit peynir ya da yarım peynirli ayvalık tostu ile kahvaltımı yaptım,
Arada kuru kayısı ile ara öğün yaptım,
Öğlenleri çorba salata, sebze yemeği salata ve hiç ekmek yemeden salataya yağ koymadan yedim,
Akşam üstü arasında iş yoğunluğundan pek bir şey yiyemedim genelde şekersiz kahve ve çayla geçti,
Akşamları iki gün biraz diyetten uzaklaştım;
9. Gün akşam arkadaşlarla dışarıda yedik pek hesap kitap yapmadım,
10. Gün üç kaşık türlü ve salata ekmeksiz olarak yedim,
11. Gün de yine dışarıdaydık ve makarna salata yedim.  
Bir hafta daha bitmek üzere bakalım nasıl bir sonuç olacak.

Ee ben diyetimde iki haftayı bitirmek üzereyim bana katılan yok mu sizin nasıl gidiyor?

Enjoy!

2 yorum:

  1. Ben yazın saldım çayıra mevlam kayıra modumda spor yapamadım hiç.Çok sıcaktı amaaa :-) Bu aralar tam başlama zamanı.Bugün yarın diye motive etmeye çalışıyorum kendimi.Diyet yapmıyorum.Sadece abur cubur ve zararlı şeyleri yememeye çalışıyorum.Zaten o zaman yiyecek birşey de kalmıyo :-)

    YanıtlaSil
  2. Zaten diyet ve spor için en uygun mevsim kış bence. yazın gezip tozarken diyet çok zor spora da vakit kalmıyor ben de yaz bitimiyle beraber başladım. En başarılı diyet abur cuburu keserek yapılan diyet zaten ve de en zoru :) hepimize kolay gelsin...

    YanıtlaSil