DenizDeSevenler

6 Eylül 2012 Perşembe

Avon Color Trend Lip Stick – Lollipop & Candy Apple

Bu kadar yoğun bir günde bile yazı yazıyorum ya demek ki bu işi çok sevdim. İzinden döndüğümden beri bir huzur bir sükunet yok devamlı sorunlarla boğuşuyorum vallahi bayılazaam. Arada şu blogla uğraşarak deşarj oluyorum resmen.
Avon alışverişimde yine çok uygun fiyatlı aldığım iki adet lip stickten bahsedeceğim. Yorgun olduğumdan hafif bir konu seçtim. Color Trend serisinden Lollipop ve Candy Apple.

Tanesi indirimli 2 TL idi. Lip stick’leri çok seviyorum. Türkçesi nedir kardeşim bunun düşündüm düşündüm bulamadım dudak çıbığı. Bir kere genelde ucuz oluyorlar o yüzden bir sürü alıp oraya buraya tıkıştırıp elimi attığım her yerde bulabiliyorum. Kaybolsalar da sorun değil. Dolabımda en dipte bucakta kalmış çantayı çekip bakın mutlaka bir gözünde unutulmuş bir lip stick vardır. Aaah ah Almanya DM de ne çok çeşidi vardı sadece bir tane almış olmam tamamen grip olup geberik gibi hasta gezdiğimden ve beynimin sümükle kaplanmış olmasından, sağlıklı bünyeyle 10 tane falan almadan çıkmazdım yoksa. Sonracıma sürülmesi kolay aktı koktu, bulaştı derdi yok. Araba kullanırken bile fırt fırt sürülebilen bir şey daha ne isterim. Dudakları hem güzel gösteriyor hem bakım yapıyor tipine göre güneşten koruyor, tipine göre yaşlanmaya karşı koruyor her derde deva. Bir de acayip güzel tatları oluyor nam nam nammm.
Avon’dan aldığım bu iki bebeğin de tatları çok güzel ama tekrar alacak olsam Lollipop’u tercih ederim. Pamuk şeker gibi bir tadı var. Ambalajlar çok şirin. İçlerinde de kocaman bir lip stick var ki eminim bitiremeden kaybedeceğim J çok kolay sürülüyorlar, dudakta sinir bozucu yapış yapış bir his oluşmuyor. Birkaç haftadır kullanıyorum herhangi bir alerjik reaksiyon, soyulma sorunu yaşamadım.






Enjoy!

2 yorum:

  1. O zaman gule gule kullan, sefan olsun:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok şeker gözüküyor :) güle güle kullan...

    ben de bloğuma beklerim :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil