DenizDeSevenler

6 Eylül 2012 Perşembe

Diyet + Spor Günlüğü; 3. Gün

Açlıktan ölüyorum sayın okur üvveee dayanamiciim sanırım buna bırakıcam galibaaa. Şaka yaptııımm, acımadı kiiii J evet üçüncü günü de çok başarılı bir şekilde atlattım bir haftayı yarıladım sayılır. Her geçen gün daha hafif ve iyi hissediyorum, azaltılmış yemek porsiyonlarına da alıştım. Her şeyi icadeden kafalar bir tek kilo yapmayan tatlıyı icat edemedi ya yanarım yanarım ona yanarım. Bütün K’lar kadınlara karşı. Kalburabastı, künefe, krem karamel, krem şokola, kakaolu pasta, kakaolu dondurma, kakaolu çikolata!! hemen saymayı bırakmazsam cidden diyeti bırakabilirim.
Saat 08:00:  Kepek ekmeği ile hazırlanmış peynirli domatesli kumrunun yarısı, şekersiz çay.
Saat 08:30: Şekersiz, kremasız kahve.
Saat 10:00: 3 Kuru kayısı.
Saat 12:00: Bir kase adını hatırlamadığım bir çorba, bir büyük kase yeşil salata, ½ kase yoğurtlu semizotu, 1 dilim ekmek
Saat 15:00: 2 tane Eti Sultani
Saat 17:30: Kepekli kumrunun diğer yarısı.
Spora gideceğim için eklediğim öğün.
Saat 18:30 – 19:30: 40 dk. Cross training.  
Burnumdan ter damladı sayın okur başka yerlerimi hiç anlatmayım, öyle yaylana yaylana yapmadım yani haberin olsun.
Saat 21:30: 1 adet şeftali, 2 adet kırmızı erik.
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder