DenizDeSevenler

7 Eylül 2012 Cuma

Diyet + Spor Günlüğü; 4. Gün

Dördüncü günün sonunda kantarın topuzu biraz kaçtı. Yalnız kalmak bana yaramıyor direkt cıvıtıyorum. Eşim iş seyahatine gidip ben de aylak aylak eve gelince ve bana “yapma kızım bak bütün emeklerin boşa gider sonra”diyen olmayınca işte birazdan aşağıda göreceğiniz akşam yemeğini yedim. Pişman mıyım? HAYIRRRR. Kendime yememeliyim diye baskı yapıp strese gireceğime ve tamamen diyeti bırakacağıma bir güncük bir kaçamakla ruhumu rahatlatmayı tercih ediyorum.  
Saat 08:00:  Kepek ekmeği ile hazırlanmış peynirli domatesli kumrunun yarısı, şekersiz çay.
Saat 08:30: Şekersiz, kremasız kahve.
Saat 10:00: 3 Kuru kayısı.
Saat 12:00: Bir tabak yoğurtlu ıspanak, bir büyük kase yeşil salata, 1 ince dilim kavun
Saat 15:00: 2 tane Eti Sultani
Saat 18:30 : Kebapçıdan söylenmiş kanat ızgara, 2 kaşık bulgur pilavı, ½ kutu kola. Aman canım o kadar da korkunç gelmedi şimdi yazıp bakınca. J  
Saat 21:30: ½ şeftali, 2 erik
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder