DenizDeSevenler

27 Ocak 2016 Çarşamba

MISSHA #1 Dong Baek Gold Premium Şampuan - Yıpranmış saçlar için

Missha markasını genelde bloglardan duymuşsunuzdur, ben de o şekilde keşfettim.

Bir çok şehirde mağaza satışı yok internetten alınabiliyor. Normalde biz gözümüzle görmeden, elimizle mıncıklamadan bir şey almaya pek cesaret edemeyiz hele kozmetik ürünlerde bu daha da önemlidir ama Güney Kore olunca insan daha bir güveniyor nedense.

Missha en çok BB kremleriyle ön plana çıkıyor ama ben diğer ürünlerini de çok merak ettiğim için sıkça bu markadan alış veriş yapıyorum.

Şimdiye kadar da beni pişman etmedi.

Bugün sizlere ilk olarak  bir şampuanını tanıtacağım.


Kuru, kıvırcık, asi ve de kısa küt kesimli saçları olan bir zavallı olarak hayallerimin şampuanı ve saç kremi arayışım hep devam ediyor.

Missha'nın sitesinde  41 yorum almış bu şampuanı da denemeseydim ölür müydüm! ölürdüm! :)

Dong Baek Gold  Premium gibi tuhaf isimli bir şampuan, Güney Kore'ce bilmediğimizden fazla kafa yormuyoruz iyi bir şey diyordur mutlaka deyip geçiyoruz.

Saçı koruma, besleme ve parlaklık kazandırma vaatleri sunuyor.
İçeriğinde kamleya, argan ve jojoba yağları ve çiçek özleri bulunuyor.

Buradan detaylı bilgiye ulaşılabilir, ben size kendi gözlemlerimi yazmak istiyorum.

Ürün 500 ml pompalı şişesinde, kesinlikle şampuan dediğin böyle kocaman şişede olmalı 200 - 250 ml şampuan nedir hiç anlamam zaten şampuanın etkisini anlamak için bile en az 500 ml kullanmak gerekiyor. Şişenin tasarımı görünümü çok şık bir "premium" havası var yani :)

Az miktarı bile gayet güzel köpürüyor, hafif ve çok hoş bir kokusu var.

Sonuçlara gelince; ben kesinlikle çok beğendim, ilk kullanımdan itibaren saçı yumuşatıyor, parlaklık kesinlikle artıyor, dandik şampuan kullanırsam anında saç dökülmelerim artar  o yüzden hemen anlarım şampuanın dandiğini :) kesinlikle saç dökülmesi yapmadı bende.

Bir şişeyi bitirdim, şu anda başka bir ürün deniyorum. Arada şampuan değiştirmek gerekir derler, bu denemeden sonra kesinlikle alınacaklar listesinde.

500 ml lik fiyatı 54 TL bence bu performans ve bu miktar için çok da uygun bir fiyat.

Bu serinin, şampuanı, saç kremi, saç bakım spreyi ve serumu var. Bir dahaki alışveriş ve deneme listemde Serum da bulunuyor.

Deep NOT: Biliyorsunuz yazılardan sonra çekiliş olacak lütfen ilk çekiliş yazısını ve bu tanıtım yazılarını sosyal ağlarda paylaşarak altlarına linkleri yorum olarak bırakın ve çekilişte hangi ürünün hediye edilmesini istediğinizi düşünmeye başlayın....Bu arada Instagram'daki çekiliş fotoğrafını da paylaşmayı unutmayın katılım haklarınız artsın.... SEVGİLER.

Enjoy!



3 yorum:

  1. şaka gibi, en çok merak ettiğim şampuanları bir de BB kremleriydi, ilk şampuanı yazmışsınız :) Teşekkürler, denenecek o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım da yapayım okuyucunuz artsın:)
    https://plus.google.com/u/0/+BelginG%C3%BCvenTakunyacioglu/posts/6aVN74FkdNh
    https://www.facebook.com/belgince/posts/1009762609070421
    https://twitter.com/BelginGuven/status/692366280863694849

    YanıtlaSil