DenizDeSevenler

22 Aralık 2014 Pazartesi

AÇIK RENK KAŞINIZI DOĞAL OLARAK BELİRGİNLEŞTİRİN - 24ORE EYEBROW PENCIL (KAŞ KALEMİ) - DEBORAH MILANO

2014 yılını da gümbür gümbür deviriyoruz çok az kaldı, aslında gün, 2015 istekleri yazısı yazma, günü ama henüz o umutlu moda geçemedim bakalım önümüzdeki günlerde belki olur. Geçen seneki 2014 istekleri yazımı da bir daha okumam lazım acaba hangilerini yapabilmişim sanki bu yıl da böyle bomboş geçip gitmiş gibi geliyor çünkü. Ben en iyisi yeni yıldan bol umut dileyerek başlayayım.

Ben şu birkaç günde, yılbaşı bahane alışveriş şahane, diyerek kendini indirimlerin kollarına atacaklar varsa birkaç öneri yazısı yazmak istiyorum.

Hızlı hızlı, kısa  kısa beğendiğim ürünleri tanıtacağım size.

Deborah Milano ürünlerini kesinlikle çok beğeniyorum, rujları, allıkları, kalemleri hepsi kesinlikle çok başarılı, blogda da çeşitli ürünlerini tanıttım. En beğendiğim serisi de 24ORE yani uzun süre dayanıklı ürünleri. Bu seriden genelde kalemlerini kullanıyorum. Dağılmadan uçmadan uzun süre kalıcı olmaları ve renkleri çok güzel.

Benim bulmakta en zorlandığım ürün kaş kalemi. Çünkü kaşlarımın rengi net bir renk değil yani tam siyah değil tam kahve rengi değil, tarif edemeyeceğim öyle açık bir renk. En açık kahve rengi kalemlerle bile kezbana benziyorum. Benim kaş rengime en uygun ürünü de Deborah da buldum. 281 numara tam kaşlarımın renginde.



Böylece aralara uyuladığımda sadece boşluklar doluyor ama kaşın renki kesinlikle değişmiyor. Ucu tam yeterli kalınlıkta o yüzden fazla ürün sürmek, etrafa bulaştırmak ya da iki parmak kalınlıkta "kaş kadın" haline gelmek gibi sorunlar yaşamıyorum.


Ürünün ucundaki fırçası sayesinde de rengi çok daha düzgün olarak yayıp kaşların şeklini belirginleştirebiliyorum.


Ürünü Watson's mağazalarından 20-25 TL arasında alabilirsiniz.

Diğer Deborah ürünlerini buradan inceleyebilirsiniz.

Enjoy!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder