DenizDeSevenler

8 Ekim 2014 Çarşamba

Kıvırcık Asi Saçlara Öneriler No:2 - Giovanni 2Chic Ultra Moist Leave-in & Styling Elixir

Denemelerine devam ettiğim kuru, asi, kıvırcık saç ürünlerinin ilkini bu yazımda paylaşmıştım.

Bugün de ikinci üründen bahsetmek istiyorum.


Giovanni Cosmetics in 2Chic Ultra-Moist serisinin durulanmayan bakım kremi. Zeytin ve avokado yağı içeren, kuru ve yıpranmış saçlar için uygun bir ürün.

118 ml, plastik ve pompalı şişede. Açık yeşil ve kremsi bir yapısı var. Yaklaşık 20 tl.

 


Ben extraordinary oil ile bu ürünü birlikte kullanıyorum çünkü bu ürünün extraordinary oil gibi parlaklık verme özelliği yok. Ama yumuşatma konusunda başarılı ve denemeye değer diye düşünüyorum.

Bu ürünü Watsons mağazalarından alabilirsiniz.

Giovanni Cosmetics ürünlerini buradan inceleyebilirsiniz.

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder