DenizDeSevenler

16 Nisan 2014 Çarşamba

İpek Hanım Çiftliğinden Bebek Yağı - Akıllara Zarar Ruha Yarar

Bir sürü bir sürü ürünler deniyorum. Hepsi sırada paylaşılmayı bekliyor ama vakit yok.

Yine de çok kısa bir yazıyla sizi bu muhteşem yağ ile tanıştırmazsam vallahi yazık olur diye düşünüyorum.

Benim deneme manyaklığımı bilen sevgili arkadaşım sayesinde tanıştım ve ilk görüşte aşka inandım desem yeridir :)

Yani içeriğini, nemlendirmesini osunu busunu geçiyorum kokuya gelin diyorum.

Gerçekten muhteşem ötesi yani zaten şişesi de benziyor da bence bu yağ falan değil bir iksir :)




Leş gibi depresyonda, rezil gibi yorgun bir günün sonunda bir de gidip geberinceye kadar spor yaptıktan sonra banyoda bu yağı sürdüm ve sanki sihirli bir değnek değdi bir huzur bir mutluluk bir rahatlama dalgası sardı bütün bünyeyi. Kelimerlerle anlatmak mümkün değil.

İpek Hanım Çiftliğini birçok kişi duymuştur sanıyorum. Duymayanlar da buradan inceleyebilir. Bir çok ürününden herkes memnun ben de bir kaç kere sipariş vermiştim ve çok da memnun kalmıştım. Ama kozmetik kısmına hiç bulaşmamıştım gerçekten o konuda da bu yağ ile gönlümü fethettiler.

ipekhanim@ipekhanim.com bu adrese bir mail atıp mail listelerine giriyorsunuz size her hafta düzenli olarak ürünleri içeren birliste ve nasıl sipariş edeceğinizle ilgili mailler geliyor. Ayrıca bilgilendirici yazılar da.


Bu yağ 100 ml, içeriği için aynen İpek Hanım dan gelen bilgiler şöyle;  Keten yağı, susam  yağı, nergis  yağı ve  aynı sefa  ile yapıldı. Torunum  ''mavi hanım'' için  yaptım  ve  tabii ipek için :)

Vallahi bence bunların yanında büyülü birşeyler de eklenmiş şüpheliyim :)

Fiyatı 12 TL elime geçişinin ikinci gününde 3 şişe daha istedim küveti doldurup dalmayı düşünüyorum.

Herkese tavsiye ederim.

Büyülü günler...

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder