DenizDeSevenler

11 Şubat 2014 Salı

Yeni Keşif - hediyepaketleme.com

Kızımın 3. yaş doğum günü yaklaşıyor.

Benim için de vereceğimiz küçük partinin hazırlıklarıyla geçecek eğlenceli günler başladı.

Kızımla ilgili doğum öncesi baby shower, doğumdan sonra diş buğdayı gibi herkesin çok özendiği konularda pek istekli ve özenli davranmamıştım nedense çok gereksiz gelmişti. Kendimle ilgili de yılbaşı veya sevgililer günü için öyle büyük organizasyonlar günler öncesi hazırlıklar yapan bir insan değilim. Ama iş kızımın doğum gününe gelince herşey değişiyor çocukla çocuk oluyorum adeta ve değişik şeyler yapmak için uğraşıyorum.

Her doğum günü için bir konsept belirlemek, ona uygun süslemeler bulmak, gelen diğer miniklere verilecek sürprizleri seçmek inanılmaz eğlenceli geliyor bana.

Bu seneki doğum günü konseptimi de belirledim ve hazırlıklara başladım. 09 Mart doğum günümüzü gerçekleştirdikten sonra da sizlerle detayları fikir vermesi açısından paylaşacağım.

Bugün için ise bir girizgah olması açısından, saatlerce internette fink atıp en sonunda bulabildiğim tam aradığım gibi bol çeşitlilikte ürünlere sahip bir siteyi paylaşmak istiyorum.

Sevgililer günü öncesi başka amaçlara da hizmet edebilir diye düşünüyorum.

Belki buna benzer başka sitelerde vardır ama ben nedense çok fazla göremedim ve gördüklerimde de bu kadar çok çeşit yoktu.

Siz de benim gibi özel günlerinize vakitsizlikten temiz havada dükkan girip çıkarak lay lay lom eğlence içinde değil de klavye başında hazırlanmak zorunda kalanlardansanız eminim işinize çok yarayacaktır.

Sitemizin adı Hediye Paketleme. İçerisinde aklınıza gelebilecek her türlü hediye paketleme malzemesi bulunuyor. Hatta daha da fazlası.

Hediye torbaları




Paketlemek için kurdeleler


Aklınıza gelebilcek her türlü kutular; Mücevher kutularından çeyiz kutularına, bebek kutularından kalem ya da kol saati kutularına kadar




Ben bu kadar çeşidin içinde kendimden geçtim diyebilirim.

Size de bol bol kendinizden geçmeler diliyorum.

Siteye buradan ulaşabilirsiniz.

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder