DenizDeSevenler

13 Şubat 2014 Perşembe

Gerçekten DENEME - Gökkuşağı


Bana kendini anlat dedi adam. Seni tanımak istiyorum...

Birini yaşamadan tanıyabilir misin? Dedim

Acele ediyorum... Dedi

Ben bir gökkuşağıyım dedim, sadece iki rengi olan.

Hangi iki renk? Dedi

Belki renk bile değiller, dedim
Ben siyah ve beyaz bir gökkuşağıyım...

Karamsar, umutsuz, hep eksik, karanlıkta hissettiren kalın bir siyah ve...
Pırıl pırıl, tertemiz ama...az, ince bir beyaz...




Bazen hayaller yağar gökyüzümden küçük kristal parçaları gibi...

Eğer siyaha düşerse yok olur, kaybolur, yalan olur gider. O zamanlarda bana bakmak bile gelmez içinden.
Çok zaman böyle olur.

Ama eğer beyaza düşerse, işte o zaman gerçek olur ve ben bölünürüm binlerce renge. Enerji sarısı olurum, tutku moru, özgürlük mavisi, aşk kırmızısı.  
Bu ise çok nadir olur, ama... sen o zamanlarda gözlerini alamaz doyamazsın bakmalara bana...

Peki ya benimle? Dedi adam

Güldüm, etraf gelinciklerle dolu görmüyor musun? Dedim…










Enjoy!

1 yorum: