DenizDeSevenler

17 Aralık 2013 Salı

L'Oréal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Seri

L'Oréal Paris'in Skin Perfection serisini kullanmaya başladığımdan beri farkı gördüğümden, bu üçlü benim favorim. Vaad ettikleri şeyler herkesin istediği gibi kusursuz bir cilt, küçülmüş gözenekler ve ciltte renk eşitliği. 20 ve 30'lu yaşlarda kullanımı önerilen Skin Perfection serisi cildin kalitesini arttırmak için geliştirilmiş.


1- L'Oréal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Serum:

Sabah ve akşam olmak üzere temizlenmiş cildime az bir miktar alıp parmak uçlarımla masaj yaparak ürünü yediriyorum. Sürer sürmez cilde harika bir yumuşaklık veriyor. Gözeneklerim fazla büyük değil fakat, elbette daha da kaybolmasını isterim ki gözle görülür biçimde bunu farkettim. Özellikle yanak bölgelerimde oluşan kızarıklıklar yavaş yavaş geçiyor.

2- L'Oréal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı 6'sı 1 arada BB Krem:

Adından da anlaşıldığı gibi, 6 görevi tek başına üstlenen, kapatıcılığı fondötene yakın, nemlendirme özelliği bulunan bir BB krem. Ellerimle uyguladığımda kesinlikle daha iyi sonuç aldığımı söyleyebilirim. Yüzümdeki kızarıklıkları yok edip, cilt tonumu eşitliyor. GFK 25 ile güneşten koruyor. Cildime doğal bir ışıltı vererek, sağlıklı görünmesini sağlıyor.

3- L'Oréal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici:

Özellikle kokusuna bayıldığım ve çok severek kullandığım bir nemlendirici. Yine sabah akşam olmak üzere ilk önce temizlenmiş cildime cilt kusursuzlaştırıcı serumu uyguluyorum, emilmesini bekledikten sonra ise günlük nemlendiricimi kullanıyorum. Makyaj öncesinde oldukça iyi nemlendirme sağlayıp makyaja zemin hazırlıyor. Cildimde sivilce izleri vardı, yanak bölgemdeki kızarıklıklardan da bahsetmiştim ve kesinlikle işe yaradığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Tek eksi yanı SPF içermemesi. Ayrıca krem çok hızlı emiliyor, en sevdiğim yönlerinden biri ve cildimin kalitesinin gerçekten arttığını hissedebiliyorum.


Ambalajları o kadar sevimli ki, beğenmemek elde değil. Yapılarını bir de fotoğraflarla göstermek istedim.

L'Oréal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici, kokusu, hızlı emilimi ve yapısıyla beni zaten büyüledi. Parmağa alır almaz kayıp giden bir yapısı yok, biraz tok ve kullandıkça faydasını daha da göreceğime inanıyorum.

L'Oréal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Serum, ne çok sıvı ne de çok yoğun bir yapısı var, uyguladıktan sonra günlük nemlendiriciyi sürmeden önce beklemek önemli, cildin emmesine izin vermek gerektiği yazıyor ki, ben de o şekilde uyguluyorum. Pompalı olması, bir kerede size tüm yüze yetecek kadar ürün çıkartmaya yarıyor.

L'Oréal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı 6'sı 1 arada BB Krem ise, fotoğrafta da gördüğünüz gibi kıvamı yoğun, daha önce bahsettiğim üzere fondöten kadar iyi bir kapatıcılığı var. Ve sağlıklı, hafif ışıltılı bir sonuç veriyor. Cilt rengini eşitlemesi ve kapatıcılığı benim için gayet yeterli geldi.



Bu arada, 3 blogger arkadaşımız Meriç Küçük, Gamze Biran ve Nil Ertürk, içinde bulundukları Kusursuz Cilt Hareketi'ne 3'er takipçisini de dahil edip 1 ay boyunca Skin Perfection ürünlerini kullanarak, deneyimlerini burada paylaşacaklar.

Siz de cildiniz hakkında bilgi almak istiyorsanız, buraya tıklayıp fotoğraf yükleyerek cilt analizi yaptırabilirsiniz.

İçerik: www.makyajodamm.com

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder