DenizDeSevenler

10 Ekim 2013 Perşembe

Watsons Chilli Firming Body Lotion

Blog yazılarıma biraz ara vermiştim ama işte yine yeniden buradayım.

Ben diyorum size sonbahar kış bana yaramıyor hayat enerjim tükeniveriyor hiçbir şey yapasım gelmiyor. Bir de yine 35 derecelik sıcaklıklardan 15 derecelere ani bir geçiş yapınca ruhum dondu sanıyorum elim klavyeye gidip de iki satır yazmak istemedim.

Fakat kimse panik yapmasın değişik ürünler deneme isteğim aynen devam dolayısıyla yazacak şeyler sırada bekliyor.

Yaz başında buradaki yazımda bahsettiğimi Watsons hediye paketinden çıkan sıkılaştırıcı vücut losyonunu da uzun zamandır kullanıyorum. Artık bitmeye yaklaştı ve ben düşüncelerimi paylaşabilirim diye düşünüyorum. Diğer hediyelerin yorumları da sırada :)

Watsons Chilli Firming Body Lotion



Watsons hediye paketinden bu ürünün çıkmasına çok sevinmiştim çünkü sıkılaştırıcı ürünleri denemeyi seviyorum ve bu ürünü de zaten alıp denemek planlarım arasındaydı.

Kırmızı bir tüpte bunu pek sevmedim çünkü ürün krem değil losyon kıvamında ve tüpü baş aşağı açınca içinden fışkırabiliyor. Bence bu kıvamdaki bir ürün pompalı şişede olabilir. Koruma bandı olması çok güzel özellikle marketlerde deneme ürünü olup olmamasına aldırmadan onu bunu sıkıp sıkıp kullanan bir görgüsüz güruhu olduğu için böyle açılamaz şekilde paketlenen ürünleri seviyorum.

Dediğim gibi losyon kıvamında olan ürünün sürümü çok kolay. Duştan sonra sürüldüğünde hafif bir sıcaklık hissi veriyor. Malum içerisindeki acı biberden olsa gerek :) Yazın sıcaklarda kullanımı pek keyifli değil o yüzden :)




Gelelim sonuçlarına, yani size nasıl isterdim ki kremi sürdüm hoop 10 cm inceldim demeyi  ama ne yazık ki ben böyle bir ürün ve böyle bir dünya bilmiyorum. Ama araştırıyorum deniyorum azimliyim umutluyum :) biliyorsunuz taytına kadar denemişliğim var :)

Ben her daim diyette ve her daim sporda olan bir insan olduğumdan zaten devamlı ölçülerimde pozitif yönde bir değişim söz konusu ve bunda kremin etkisini ölçmem mümkün değil. Sadece kremin sürüldükten sonra sıcaklık verdiğini, kolay emildiğini ve çok güzel nemlendirdiğini söyleyebilirim.
Kesinlikle nemlendirici ihtiyacım var hem de sıkılaştırma özelliği olsun deniyorsa tercih edilebilir.  Sürüldükten sonra terletme, yapış yapış his bırakması gibi bir sorun da yaşamadım.

200 gr lık ürünün fiyatı yaklaşık 15 TL bu da benzer amaçlı ürünler arasında fiyat olarak çok uygun kalıyor ve bence tercih edilebilir çünkü şimdiye kadar denediklerimin hepsi aynı kapıya çıktılar :)

Enjoy!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder