DenizDeSevenler

21 Ekim 2013 Pazartesi

Doa Kozmetik Sülfatız Yüz Yıkama Jeli

Çok uzun zaman önce yaptığım bir DOA kozmetik alışverişinde alıp sonuçları paylaşmak için bir süre düzenli kullanmayı beklediğim bir ürün olan sülfatsız yüz yıkama jelini artık anlatabilirim.

Doa kozmetik ürünleri ile ilgili çok farklı yorumlar görüyorum internette. Kimi çok beğenirken kimi hiç memnun kalmıyor. Benim görüşlerim ise üründen ürüne değişiyor.

Burada aldığım ürünleri paylaştığım bir yazım vardı. Örneğin Melisa ve Fesleğen kremini çok çok beğenmedim, yağları ise ortalama buldum mucizevi bir durum yok.
Japon Kirazı katı parfümü güzel koksa da öyle kalıcı ve hissedilir değil, parfümlü bir krem havasında. Çantaya atıp acil zamanlarda orana burana sürüp seni mutlu edebilir. Evde yapılan manikür sonrasında tırnaklara parmak uçlarına sürülüp hem yumuşak olunup hem güzel kokulabilir.
Deli stokçuluğumdan dolayı duş jellerine hala sıra gelmedi ama onları da deneyince hemen yorumlayacağım.

Biz gelelim günün asıl konusu olan sülfatsız yüz yıkama jeline.


Aslında ben buna ne desem bilemiyorum nasıl anlatsam hislerimi.
Ben bu kadar ucuz, bu kadar basit görünümlü, tabirim DOA cıları kızdırmasın ama, bu kadar kıytırık duran ama bu kadar BAŞARILI başka bir şey daha görmedim :)
Yani ne ürünler kullandım ne paralar verdim meğerse benim cildim bu ürünü istiyormuş.


Ambalajı kesinlikle çok kötü yetkililer bunu duysun, Mart 2013 de almıştım, o günden bu yana değişiklik oldu mu bilmiyorum ama bu kıvamda içinde böyle parçacıklar olan bir ürünün pompalı şişede olması çok yanlış ben kesinlikle pompasını kullanamıyorum asla çıkmıyor tıkanıyor gerçekten yüzümdeki etkisini sevmesem aynen çöpe atabilirdim bu ambalaj yüzünden. Şu anda pompayı çıkarıp elime dökerek kullanıyorum ki o da kıvamına göre kolay olmuyor sıkmalı tüp şeklinde bir ambalaj kesinlikle gerekiyor bu ürün için. Fotoğraftan da göreceğiniz üzere jöle kıvamında ters çeviriyorsun asla dökülmüyor ancak sallayarak bir parçayı şop diye yere yapıştırabiliyorsun :)


Yapısına gelince yine bunu da nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama resmen arap sabunu gibi :) aynı renk, aynı koku, aynı kıvamda tanrım benim ihtiyacım bir arap sabunu muydu yoksa :P içinde 0.4µ kayısı çekirdeği olduğunu söylüyorlar. Ben o kısmı da pek beğenmedim oldukça sert parçacıklar gibi geliyor ben çok fazla bastırmadan yavaş yavaş ovuyorum yüzümü ama ya kaldırılsın ya da daha farklı bir malzeme ile peeling işlevi gerçekleştirilsin.



Kullanım sırasında kesinlikle köpürmüyor. Fındık tanesi kadar bir ürünü ıslak cildime yavaş hareketlerle dağıtıp yıkıyorum. Bazı kullanıcılar köpürmediği için temiz hissetmediklerini söylüyorlar ama bence öyle değil gayet güzel bir temizlik hissi veriyor.

Sonuçlar ise kesinlikle beni çok çok tatmin etti. Cildim inanılmaz yumuşak ve pürüzsüz geliyor elime, kesinlikle yağlanma ya da aşırı kuruluk gibi bir sorun yaşamıyorum. Yıkadıktan sonra da gayet temiz ve arınmış hissediyorum.

Ürünü buradan inceleyip satın alabilirsiniz. Siteye üye değilseniz fiyatı 10 TL, üyelere 8 TL. Ürünün 250 ml olduğunu da söylemem gerekiyor kısaca acayip, manyak, deli UCUZ :)

Umarım sizlerde de bendeki kadar iyi sonuçlar doğurur ve siz de büyük paralar dökmekten kurtulursunuz.

DOA yetkilileri de bu ürün üzerinde bazı iyileştirmeler yaparlarsa tadından yenmez olacak.

Enjoy!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder