DenizDeSevenler

10 Nisan 2013 Çarşamba

D.I.Y. - Kendi banyo yağımı yaptım

Buradaki yazımda bahsettiğim ürünlerim uzun bir bekleyişin ardından gelmişti. Gelir gelmez de kafamdaki kendin yap kendin sürün procelerini hayata geçirmeye başladım. Bir müddet kullandıktan sonra sizlerle paylaşmak istediğim için yazı şimdi çıkıyor.

Yazımda büyük bir sipariş listesi verdiğimden bahsetmiştim işte aldıklarım. Burada Saç Toniği ve iki sabun eksik onlar gönderimi unutulmuş ve daha sonra gelen parçalar. Saç toniğini de biraz daha kullanıp yazacağım.


Tabii ki hepsini henüz kullanmadım kullanıp fikirlerim oluştukça ara ara yazmayı planlıyorum.

Ama siz içlerinden hangisi ile ilgili önce yazı görmek istediğinizi söylerseniz onları öne çekebilirim.

Duş jelleri, yüz yıkama jeli ve şampuan kullanılmayı bekliyorlar.


Sabunlar da aynı şekilde henüz kullanılmadı.




Bu katı yağlardan bir Body Butter çalışması yaptım henüz bir iki kere kullandım ve çok memnunum ama biraz daha kullanıp yapılışını ve sonuçları paylaşacağım.

Buradan kullandığım Melissa kremi oldu itiraf ediyorum ki çok beğenmedim. Birincisi kutuyu açtığımda içindeki kremin çok homojen olmadığını gördüm bazı yerleri açık pembe beyaza yakın bazı yerleri daha koyu pembe idi çok iyi karıştırılmamış gibi geldi. Dolumunu nasıl yaptılar bilmiyorum ama oldukça fazla boşluklar vardı hepsinden de önemlisi ellerimi çok terletiyor gece kullanıp yatıyorum gündüz kullanmam imkansız. Kokusunu da sevmedim.

Fesleğen kremini henüz kullanmadım kulanınca yazacağım.



Gelelim bugünün yazısının konusu olan ürünlere. bu fotoğraftaki yağları aldım ve hepsini kullanarak başka bir şişede bir karışım yaptım. Neler mi var; Susam yağı, nar çekirdeği yağı, kara üzüm çekirdeği yağı, lavanta yağı ve saf e-vitamini.


Susam, nar ve kara üzüm yağlarının tamamını ve bir şişe e-vitaminini karıştırdım. Lavanta yağından ise koku vermesi için çok az miktarda koydum gerçekten çok keskin bir kokusu var az miktar koymak yetiyor. Güzelce çalkaladım ve tamamdır.

Her banyodan sonra duştan çıkmadan bolca sürüp suyla fazlasını akıtıyorum. Mis gibi lavanta kokarak ve de yumuşacık çıkıyorum. Bu karışımı kesinlikle çok beğendim.


Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder