DenizDeSevenler

20 Ağustos 2013 Salı

Papillon Belvil Hotel - Belek'te Bir Otel Denemesi

Gelelim sadede tatile giderken ne aldık, ne denedik iyi güzel de tatilde nerede kaldık herhalde en önemlisi bu. Ben gerçekten çok merak ediyorum insanlar böyle internet falan yokken nasıl otel seçiyorlarmış ben şahsen başkalarının yorumlarını okumadan hiçbir şey yapamaz oldum. Özellikle otel seçmek çok ciddi iş ve başka insanların yorumları çok yardımcı oluyor.
Genelde bu iş için Trip Advisor sitesini kullanıyorum önce oradan otellere bakıp iyi olduğunu düşündüklerimin daha sonra fiyatlarını araştırıyorum böylece bir orta yol bulmaya çalışıyorum.

Tatil öncesi yazımda da söylediğim gibi bebek öncesi ve bebek sonrası benim için tatil konseptleri oldukça değişti. Artık her şey dahil, bebeğin eğlenmesine uygun otelleri tercih ediyorum. Belki biraz daha büyüyünce eski çılgın günlerimize döneriz kim bilir.

Ada ile ilk uzun otel tatilimizi yaptık. Ada'nın tuvalet eğitimi çok şükür bir haftada tamamlandı, konuşmasının maşallahı var kendisiyle yakında felsefe, psikoloji falan muhabbetlerine başlayabiliriz ama işte her güzelin bir kusuru var bizimki de yemek yemiyor. Aslında beslenmesi güzel sebze et balık düzenli yiyor ve seviyor ama bunları çiğnemekte sorunu var. Ezerek vermek, iyice yumuşak pişirmek ve hala benim yedirmem gerekiyor. Kreşe başlayınca bu sorunları da aşacağız diye düşünüyorum ama tabii şu anda otellerde ona uygun yemekler bulmak benim en büyük derdim. Bu yüzden otel tatillerinden çok çekindim şimdiye kadar. Fakat bu tatilde gittiğimiz otel yorumlarında hep bebek ve çocuklara çok uygun diye yorumlar görünce en olmadı Aptamil mamalar var canım diyerek gözümüzü kararttık. İyi ki yapmışız.

Otelimizin adı Papillon Belvil Hotel. Belek'te ultra her şey dahil. Bir otele gittiğinizde kapıda boynunuza bir tasma.. ay pardon kolunuza bir bileklik takıyorlarsa bilin ki o tatil asla rahat geçmeyeceeekk. Devamlı aklınızda sorular olacak, buna para verecek miydim, şimdi bu fiyata dahil miydi, ulan benim kolumda beyaz bunun kolunda sarı var o mu fakir ben mi :) dünyanın en berbat olayı. Bir otele paramı verip girdiysem ve her şey dahil seçimi yaptıysam artık bir daha hiçbir şey düşünmek istemiyorum ve etrafımda da sınıf ayrımı yapar gibi renk renk tasmalar ay pardon... bileklikler görmek istemiyorum. Burası çok net ve bu otelde de gerçekten kapıdan girin ve her şeyi unutun durumu var süper.

Otelin bir ana binası var bir de yüzlerce bahçe evleri. Ana binada yer kalmadığı için biz bahçe evinde kaldık. İyi ki de kalmamış çünkü kesinlikle bahçe odaları süper. Bebekli olduğumuzu hem restoranlara yakın hem de animasyon gürültülerinden uzak bir yer istediğimizi önceden belirtmiştik ve tüm isteklerimizi karşılayan süper bir odada kaldık. Bunu gidecek olanların mutlaka belirtmesi gerekiyor. Odalar oldukça ferah ve kullanışlı yerlerde halı kaplaması yok ve bence özellikle yazlık oteller için halı berbat bir şey. Yataklar, çarşaflar tertemiz ve her gün temizlik istedik hiç sorunsuz yapıldı. Mobilyalar oldukça modern ve şık. Geniş güzel bir balkonu var.


Havuz ve deniz kesinlikle muhteşemdi. Ben taşlı deniz ve kumsal hiç sevmem burada da incecik kumlar vardı plaj mavi bayraklı ve tertemiz. Su oldukça sıcak tam bebeklere uygun ben de sıcak su severim. Plaja dev tenteler kurmuşlar. Koca koca gölge alanlar yaratmış kesinlikle süper bir uygulama bebekler çocuklar için çok ideal. Kısaca denizine bayıldık.



Gelelim havuzlara sanıyorum 6 farklı konseptte havuz vardı. Bir +12 yani büyükler için havuz bu da çok önemli çocuk konseptli bir otel ama çocuksuz aileler de düşünülmüş. İki tane genel kullanım için havuz, bir bebek havuzu, bir su kaydıraklarının olduğu havuz, bir de çocuklar için su oyunlarının olduğu havuz. Hepsi tertemiz ve çok güzeldi. Aşağıda fotoğraflarını ekledim. Bebek havuzunun üstünde yine yarı geçirgen bir tente vardı bence bir otelde düşünülmüş en ince ve en güzel ayrıntı. O kadar rahat ettik ki o tente sayesinde. Ada tüm gün havuzdan hiç çıkmadan oynayabildi, biz de onun başında yanmadan kavrulmadan kalabildik. Hiç günün belli saati gelsin de havuza gidelim, aman şemsiye bulalım derdi olmadı. Süper düper düşünülmüş.


Yaklaşık 8 adet kaydırağın olduğu kocaman bir su parkı vardı.

Çocuklar için olan su parkı ise gerçekten en çok gittiğimiz ve Ada'dan çok bizim eğlendiğimiz yer oldu.


Yemekler akıl almazdı hiç fotoğraf çekmemişim kendime inanamıyorum ama sanırım her gün ayrı bir beyin dumuruna uğradığım için unuttum. Bu kadar çeşit ve bu kadar güzel yemek hiç görmedim hem siz hem bebek için mutlaka bir şeyler bulunuyor. Her gün çorba mutlaka var sabah, öğlen , akşam, öğlen ve akşam mutlaka sebze yemekleri oluyor, onun dışında balık, et, tavuk aklınıza ne gelirse çok başarılıydı. +12 olan bir restoran bölümü, genel restoran ve bebek restoranı var. Aynı zamanda 5 adet alacarte restoran. Kendin pişir kendin ye mangal yapabileceğin bir restoran bile vardı :) Bebek restoranı ise süper, mini yemek büfesi, mavi pembe tabaklar, mini masalar, TV de çizgi film rengarenk bir ortam. Ayrıca mikro dalga fırın, Aptamil sütler, biberon sterilizatörü ve benim kurtarıcım rondo kullanıma hazır bekliyor. 

Gece animasyonları yine bence çok iyiydi. Hiç animasyon sevmeyen biri olarak seyredebildim. 

Çocuk kulübü de çok eğlenceli ve güzeldi. Yine bebek havuzundaki gibi üzeri tenteliydi bu yüzden günün her saati gidilebiliyordu. Yaş gruplarına göre ayrılmış eğlenceli odalarda çocuklar hem türk hem yabancı animatörler ile eğlenebiliyordu. İstenirse bebek bakım hizmeti de veriliyordu belli ücretler karşılığında. Oyuncaklar ve ortam gayet temiz ve bakımlıydı.

Otelin yeri ve peyzajı da çok güzeldi. Etrafı çam ormanları ile çevrili bir otel, o yüzden hava normal Antalya, Belek havasına hiç benzemiyor. Gece gayet serin biz hiç klima bile çalıştırmadan yatabildik. Neredeyse tamamen dolu olmasına rağmen çok sessiz ve huzurlu odaları. Çok güzel yeşillikler içinde yürüme yolları var spor ve gezintiye uygun. İçinde alışveriş yapılacak mağazalar var hediyelikler, deri ürünler ve acil market ihtiyaçlarını alabiliyorsunuz. SPA merkezi var ben normalde es geçmem ama sıcakta SPA hiç cazip gelmedi yine de fiyatlarına baktım oldukça uygundu masajlar. 



Biz 5 gün kaldık ama hata etmişiz 7-10 gün kalsaydık diye üzüldük doğrusu. Bakalım seneye daha iyisini bulamazsak rotamız yine bu otel olabilir :)

Enjoy! 

2 yorum:

  1. cok iyi bir otele benziyor aklimda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle erken rezervasyon döneminde takip edin beğenirseniz bana da haber verin :)

      Sil