DenizDeSevenler

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Freshies - Doğal Nefes Temizleyici

Şu hayatta başımın belada olduğu bir konu kokular.

Güzel kokan her şeye ne kadar zaafım varsa kötü kokulara da bir o kadar tahammülsüzüm. Burnum da inanılmaz hassastır ve bir de bahtsızlık ve Murphy bir araya muhakkak gelip nerede leş kokan insan varsa illaki beni bulur. En güzel örneği de spor salonu maceralarım.

Bir salonun yüz tane üyesinin yüzü de leş kokmuyordur ya nedense koşu bantlarında minder çalışmalarında benim yanımda burnumun direğini kıran birisi mutlaka olabiliyor. Ben artık işin temizlik, saygı, kendini bilmek kısımlarını geçtim gerçekten bu devirde sen bu kadar teknolojiyle bu çeşit ürünle hala teke gibi kokmayı becerebiliyorsan ben sana ne diyim daha. Ama gerçekten spor salonunda nabzın olmuş 150, saniyede 8546678 kere soluk alırken yanında gerçekten abartmıyorum en pis hayvandan bile daha beter kokan birilerinin olması tarif edilemez bir işkence.

Bunun bir ileri boyutu da benim için ağız kokusu ayyhh bak anlatırken bile içim kalkıyor. Galiba ben bu kadar çok koku hassasiyetim olduğu için önem veriyorum ama kalabalık bir ortamda olacaksam, biriyle birer bir yakın bir çalışma yapacaksam yediğime içtiğime ve hatta yemediğime bile dikkat ederim. Asla soğan sarımsak yememeye çalışırım ya da karnım açsa mutlaka yanımda sakız falan taşıyıp ağzımı ferah tutarım, yani sucuklu tostu bünyeye yuvarlayıp 12 saatlik otobüs yolculuğuna çıkmak gerçekten benim gerizekamın almadığı bir durum!!! Bakın insanlar nasıl insanlıktan çıkar, bazen böyle yolculuk falan yapacaksam şöyle düşündüğüm oluyor "ben insanların kokusunu çekeceğime insanlar benim kokumu çeksin aban Deniz sucuğa" ama yok yani yapamıyorum tabii ki.

Her insan gibi benim de soğan sarımsak yediğim ya da uzun süreli aç kaldığım durumlar oluyor tabii ki o zamanlar için en sevdiğim ürünlerden bir tanesini sizlere tanıtmak istiyorum şimdi. Ne zamandır hiçbir yerde göremiyordum ama dün akşam en sevdiğim market canım Migros da görünce çok sevinip hemen aldım bir paket.

Freshies - Doğal Nefes Temizleyici.




Bu ürün içerisinde nane, kekik, maydanoz ve ayçiçek yağlarının olduğu minik jel kapsüllerden oluşuyor.


Diyelim soğanlı falan enfes bir yemek yediniz ya da uzun süre aç kaldınız en fazla 2-3 adet kapsülü (1 adet yetersiz kalıyor ben genelde 2 tane tercih ediyorum) suyla yutuyorsunuz. Bir süre sonra kendiniz bile nefesinizde bu bitkilerin kokusunu hissedebiliyorsunuz. Kesinlikle harika bir ürün diye düşünüyorum sakız gibi yüzeysel bir etkisi de yok direkt mideden kokular gelmeye başladığı için çok daha etkili.

Aynen ilaç ambalajı gibi görünüyor ancak değil, içerisinde 24 adet bulunuyor. Fiyatı 6.5 TL

Tatlandırıcı, koruyucu, renklendirici içermiyor.

Üretici firma AFT gıda. Sitesini buradan inceleyip diğer ürünlerini de görebilirsiniz.

Ürünleri online satın almak için de buraya bakabilirsiniz.

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder