DenizDeSevenler

1 Şubat 2013 Cuma

KullanAtMarket.com

Ben bu siteye bayılıyorum sizlerle de paylaşmak istedim.



Kızımın 1.yaş günü için ürünleri buradan almıştım. Ofisime kağıt bardaklarımı buradan alıyorum.

Ürün çeşitliliği çok fazla. Örneğin diyet yapanlar ve yiyeceklerini evden getirmek isteyenler için bir çok pratik ürün mevcut.

Özellikle ekolojik kağıt tabak ve gıda kapları muhteşem hem sağlığa zararlı değil hem de pratik.

Kokteyl ve parti ürünlerinden galoş maske gibi ihtiyaçlara kadar her şey var.

Evde börek kurabiye yapıp birilerine götürmek istediğinizde nereye koyacağınızı şaşırıyorsanız onun için kutular var çok şahane. Böyle sarf malzemelerini almak bulmak pek kolay olmuyor oturduğunuz yerden sipariş verebilirsiniz.

Siteyi buradan inceleyebilirsiniz.


Önemli Not: Bu firmadan gelen bir reklam isteği falan değildir tanışmıyoruz bile. Bizzat kullandığım ve sevdiğim bir sitedir :)

Enjoy!

1 yorum:

  1. BLOGUN GÜZEL GERCEKTEN BİRAZ BAKTIM FARKLI VE HERSEY VAR. BANADABEKLERİM İYİ BLOGLAR

    YanıtlaSil