DenizDeSevenler

31 Ocak 2013 Perşembe

Dermokil - Tek kullanımlık Kil Maskesi

Uzun bir zaman önce denediğim bir üründü bu ancak şimdi sıra geldi yazmaya.

Kil maskelerini çok seviyorum. Bir kere doğal ve yüzyıllardır bilinen ve kullanılan bir güzellik malzemesi aynı zamanda da gerçekten çok etkili. Özellikle yağlı, gözenek ve siyah nokta eğilimli bir cildiniz varsa tam size göre bir ürün. Aslında her türlü cildin kullanabileceği söyleniyor ama benim özellikle yanaklarımda kuruluk sorunu olduğu için ve sık kullanımda daha da arttırdığını düşündüğüm için ya çok sık kullanmıyorum yani tavsiye edildiği gibi haftada bir değilde ayda bir iki kere yapıyorum ya da kullanırsam T-bölgemde kullanıyorum.

Aslında aktarlardan kil alınarak bu maske evde de hazırlanabiliyor ancak benim gibi bir tembel için böyle bir uğraş imkansız. Ben yapılmışını almayı tercih ediyorum. Elimde Almanya'dan çokça stokladığım ve ilk çekilişimde de hediye ettiğim bir kil maskem var ve bence muhteşem bir ürün ama işte sırf meraktan bir de Dermokil markasınınkini denedim. oturup içeriğini analiz ettirmediğim için bilemiyorum ama Almanya'dan aldığım çok daha başarılı olsa da Dermokil ürününü de beğendim.



Tek kullanımlık olanını denemek için almıştım ve elimdeki diğer ürün bitmeden de başka almam ama alacak olsam büyük boyunu almayı tercih ederim çünkü tek kullanımlık paketin içinden o kadar çok ürün çıkıyor ki bir seferde tamamını kullanmak mümkün değil ve ürün de bildiğimiz çamur olduğundan ambalajın dışına bulaşıyor eller zaten çamur oluyor bekleyince kuruyor işe yaramıyor dolayısıyla saklayım sonra kullanayım demek hiç pratik değil. Ben şahsen kalanını aynen çöpe attım tabii bunu Almanya'dan getirdiğim ürün için yapabiliyor muyum hayır canım ürünü heba etmemek için özenle saklıyorum pis mis n'apıyım :) benim ki tam kasap ve bol bulunan yağ ilişkisi :)

Gelelim uygulamasına açtığınız paketteki ürünü bol bol yüzümüze sürüyoruz göz çevresini hariç tutarak sonra kurumasını bekliyoruz. Kurumaya başladığında kesinlikle konuşmak, gülmek, mimik yapmak yasak çünkü cilt o kadar çok geriliyor ki yüzdeki her hareket cilde zarar verir oluyor. Hatta mümkünse bir yere uzanıp beklemek lazım yer çekimi bile insanı rahatsız ettiği gibi yine ciltte sarkmalara sebep olabiliyor. Tamamen kuruduktan sonra cildi yıkayarak temizliyoruz. Tavsiye edilen musluk suyu hariç daha düşük mineralli şişe suları ya da gül suyu ile temizlemek.


Yıkadıktan sonra derinlemesine temizlenmiş bir cilt kalıyor geriye gayet berrak ve arınmış. Özellikle gözenekli ve siyah noktalı bölgelerde gözeneklerin daha sıkı siyah noktaların daha azalmış olduğunu görebiliyorsunuz. Ben özellike T-bölgesinde aşırı yağlanma ve buna bağlı sorunlar yaşayanların sadece bu bölgelerinde kullanmalarını da tavsiye ediyorum.

Ben karma ve hassas bir cildim olduğu için ve ona uygun bir çeşidi olmadığı için normal ciltler için olanını almıştım ama yağlı, kuru ve akneli ciltler için olan modelleri de mevcut. Dermokil markasının bir çok ürünü var sitesinden inceleyebilirsiniz. Bu tek kullanımlık maskenin fiyatı 5 TL civarında.

Enjoy!

1 yorum:

  1. valla ben bunlara bile üşeniyorum:( ondan cildim gittikçe kötüleşiyor. dediğin gibi ama kil maskesi çok hoş bende bir zamanlar lush dan almıştım ve çok memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil