DenizDeSevenler

2 Ocak 2013 Çarşamba

The Body Shop - Seaweed Pore Cleansing Facial Exfoliator

Daha önce TBS Seaweed serisinin matlaştırıcı günlük kremini hiç beğenmediğimden bahsetmiştim detaylı  yazısı için buraya bakabilirsiniz. Ama hayat özlü sözleri hatırlatmak için fırsat kolluyor ve dedirtiyor ki bir kitabı asla kapağına bakıp yargılamayacaksın :) Bu kremle birlikte aldığım peeling ise tam tersi en favori peeling ürünüm olarak bugün karşınızda.

Hassas bir cildim olduğu için çok sık peeling kullanamıyorum fakat karma bir cildim olduğu için de özellikle kuruyan bölgelerimdeki ölü derilerin atılması için peelinge çok ihtiyaç duyuyorum en sevdiğim peelinglerden biri şu yazımda tanıttığım Neutrogena Pembe Greyfurt serisinin peelingi şimdi bir diğeri de TBS Seaweed Pore Cleansing Facial Exfoliator.




Karma ve yağlı ciltler için uygun. 75 ml lik tüpte. Fiyatını ne yazık ki hatırlamıyorum.



Benim peeling ürünlerindeki en büyük sorunum tek kullanımda bile bir gün sonrasında sivilce yapmaları oluyor. Bunda kesinlikle böyle bir sorun yaşamadım. Özellikle banyoda ve duşun sonlarına doğru kullanmayı tercih ediyorum.Bu ürün aynı zamanda köpürerek cilt temizliğine de yardımcı oluyor. İçerisindeki taneler oldukça yoğun ve sert hissediliyor olmasına rağmen benim hassas cildimde hiçbir tahrişe sebep olmadı.





Bittiğinde tekrar alabileceğim kalitede bir ürün.

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder