DenizDeSevenler

27 Aralık 2012 Perşembe

MİM - Yeni Yıl İstekleri

Aslında daha önce bir MİM gelmişti cevaplayamamıştım (adaşımdan özür dilemiştim :))  bunu cevaplayacağım için ilk resmi MİM olarak bunu kabul ediyorum.

KoyuKırmızı mimlemiş beni teşekkür ediyorum.

Konu 2013 den neler istiyorsunuz.

Aslında ben asla dilek ve isteklerle yeni yıla girmem hatta gerçekleşmesi %100 benim elimde olmayan şeyler için ya da başka insanlarla ilgili beklenti içine girmemek gibi bir prensibim vardır çünkü sonunda hayal kırıklığına uğrama ihtimali mevcuttur. Hayat ve insanlar sürprizlerle doludur asla ne zaman kimin ne yapacağı ya da başınıza ne geleceği bilinmez. En can dostun bile tamamen kendi bakış açısına ters geldiği için senin beklentine uymayan bir şey yapar ve yıkılabilirsin o yüzden en güzeli hayatı ve insanları beklentisiz bir şekilde yaşamak ve sevmek bence.
Bu sebeplerden dolayı buraya yazacağım her şey tamamen eğlence amaçlıdır asla gerçekten bunlar olsun gibi bir beklentim yoktur :)
Yine de bütün bu sözlerime bir parantez açıp herkes gibi ben de tüm kalbimle yeni yıldan SAĞLIK diliyorum cümle aleme. Sağlık olmadan zaten hiçbir şeyin anlamı kalmıyor.
Bakın bunu yazınca aklıma bir şey daha geldi bir parantez daha açayım bari. Hamileliğimi ilk etrafa duyurduğumda bana sorulan soru kız mı istiyorsun erkek mi idi. Ben de kız istiyorum diye cevap veriyordum bir soru sorulmuş iki şıklı seçmem gerekiyor değil mi? Hemen arkasından el cevap şeklinde "aman sağlıklı olsun da cinsiyetin önemi yok" cümlesi geliyordu istisnasız herkesten. İnsan bazen iletişimde olduğu kişilerle mantık süzgeci olmadan konuşabilmek istiyor. Kardeşim madem böyle salakça bir şey söyleyeceksin niye soruyorsun bana kız mı istiyorsun erkek mi diye değil mi herhalde biz de sakat olsun ama kız olsun demiyoruz zaten herkes sağlıklı bebek istiyor a be salak demek istiyordum hiç diyememiştim şimdi diyorum oh rahatladım. Aynı şekilde şaş kaza birilerine ay renkli gözlü olsa ne güzel olur derdim " aman aman gözü görsün de renginin önemi yok" derlerdi. Haydaa tövbe ya rabbim kör ama mavi gözlü bebek isteyen birileri var benim mi haberim yok derdim içimden :)
Neyse işte her şeyin başı sağlık kısacası :)

Şimdi bu yazı evrene mesaj olsun madem bakalım 2013 sonunda kaç tanesi gerçekleşecek görelim.



Böyle bir vücut istiyorum




Böyle bir saç rengi istiyorum



Böyle bir kadın olmak istiyorum, yani zaten öyleyim de başarılarımın devamını diliyorum :)


Mavi Jeans ile ilgili her şeyi istiyorum :)))))




Samsung Galaxy Note 10.1 ya da çıkacaksa daha üst modelini istiyorum.




Gemi turuna çıkmak istiyorum




Bir tam gün DM den alışveriş yapmak istiyorum.




 Dünyadaki bütün ayakkabıları istiyorum. Hedefi ne kadar yüksek tutarsam elde ettiklerim o kadar çok olur hesabıyla :)





"Mini"k bir araba istiyorum.


Veee...

Poster preview



Ben de bu MİM'i

Bir İkizlerin Günlüğü'ne
Kararsız Kız'a
7-24 makyaj'a gönderiyorum. Bakalım hayallerinin sınırı var mı?


 Enjoy!

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş. Özellikle başta yazdıklarına çok güldümm =)) Umarım istediklerimizin hepsi birer birer gerçek olur =)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu mimi kozmetik isteklerim üzerine yapmıştım:) mimlediğin için çok teşekkür ederim canım^^ öyle bir vücudu ben de istiyorum inşallah olur, amin! :)

    YanıtlaSil