DenizDeSevenler

6 Kasım 2012 Salı

Sınıfta kalanlar – Bölüm 3 (The Body Shop Tea Tree Pore Minimiser)

Çok sıkıcı bir hafta başladı yine, kış yaklaştıkça bana da darallar geliyor. Sabah karanlıkta kalkmak, akşam karanlıkta işten çıkmak hayat enerjimi tüketiyor. Bayram tatilinden beridir diyetim de berbat gidiyor acayip bir iştah, devamlı bir açlık, bir de spora ara verdim, yarın başlayacağım umuyorum, kendimi çok şişko hissediyorum. Tatilleri iple çekiyoruz ama benim gibi yemeye içmeye keyfe düşkünse insan hemen kantarın topuzunu kaçırıveriyor. Tatildeyim ama kendimi kontrol etmeliyim diye bir olayım kesinlikle yok. İnsanlar 7/24 ve de 365 gün nasıl kontrollü yiyip içebiliyor hiç aklım almıyor. Bir yolu varsa bana da öğretilse çok iyi olacak.
Neyse bu hafta sonu inanılmaz bir hızla çok güzel kozmetik ürünler aldım instagram’da bir kaç fotoğrafla paylaştım. Onlarla ilgili denemelerimi ileriki günlerde paylaşacağım. Bir tek şunu söyleyebilirim normalde ojeyle ilgili olmayan ve çok üşendiği için sürmeyen biri olarak Rimmel 60sn ojelerinin hastası oldum. Yavaş yavaş tüm renklerini edinmeyi düşünüyorum. Bu kadar pratik sürülen, bu kadar kolay kuruyan ve bu kadar kalıcı olan başka oje var mı bilmiyorum. Tamamen oje özürlüsü biri olarak kesinlikle oje de tek geçiyorum. Siz de benim gibi tembelseniz mutlaka edinmelisiniz.
Bugün yine bir sınıfta kalan yazısı yazacağım. Bu yazılarımı öne çektim çünkü belki almayı düşünenler vardır boşuna para vermesinler istiyorum. Tabii her ürün herkeste aynı etkiyi yapmaz ama yine de bilmekte yarar var.
Ben bir ikizler burcuyum ve, daha önce de yazmış olabilirim, hayatım boyunca ben x burcuyum ama hiç alakam yoktur diyeni çok duydum da ben ikizlerim ama hiç alakam yoktur diyeni hiç duymadım tam tersine genelde ikizler insanı burcunun özelliklerini bol bol sergilerler. Mesela maceracı olmak, çabuk sıkılmak, değişiklik aramak en temel özelliğimizdir sağ olayım bende de bolca var bu özelliklerden. Ama işte bir insanın başına da ne geliyorsa ya meraktan ya ....  yani fazla maceracı olmak değişiklik aramak da iyi değil kibarca.
Sen gayet güzel bir ürün bulmuşsan, uzun süredir kullanıyorsan ve hiçbir sıkıntı yaşamıyorsan e be ayran gönüllü, e be bok boğaz ne demeye gidip başka ne idüğü belirsiz ürünlere para harcarsın otur oturduğun yerde.
Bir çok yazımda mesela burada ve burada görebilirsiniz o kadar bas bas bağırdığım, bayılarak kullandığım Bioderma Pore Refiner’ıma ihanete yeltendim ve sonuç hüsran oldu sevgili okuyucu. Bakınız sadakatsizlik de ikizlerde çok sıkça görülen bir huydur alın işte. Allahtan eşime ve arkadaşlarıma gayet sadık bir insanım yükselenim sağ olsun J
Sevgilimi neyle mi aldattım The Body Shop Tea Tree Pore Minimiser. Boyut aynı, miktar aynı, ambalaj dizaynı aynı bir tek renkleri değişiyor ama içerik kesinlikle aynı değil. Fiyat da değil sanırım ama maalesef hatırlamıyorum. Bioderma daha pahalı, kaliteli sevgilim benim.

Aldım ve ilk kullanımda notumu verdim FF. Şu tester deneyememe huyuma da sinir oluyorum ama mümkün değil yani mağazada bilmem kaç kişinin parmakladığı şeyi yüzüme sürmem. Tek kullanımlık testerları olsa keşke her cilt ürününün. Sizler için de şu yazımdaki gibi bir deneme yapıp fotoğrafladım orada da durum belli. Kesinlikle matlaştırma ya da gözenek sıkılaştırma gibi bir etkisini göremedim tam tersine yüzde bir tabaka oluşturuyor ve gün içinde şaş kaza elinizle yüzünüzü kaşısanız örneğin sanki deriniz soyuluyormuş gibi topaklanıyor ciltte. Ben kesinlikle hiç beğenmedim.
Denememde elime önce güneş koruyucumu sürdüm. Gayet parlak bir cilt oluşturdu. Üzerine TBS Tea Tree Pore Minimiser sürdüm parlaklıkta herhangi bir değişim yok. Hiç temizlemeden üzerine Bioderma Pore Refiner sürdüm anında güzel bir matlık ve pürüzsüz bir görünüm oluşturdu.
Şimdi ben susuyorum ve fotoğraflar konuşuyor. Karar vermek de size kalıyor.
Güneş kremi sürüldüksen sonra.


TBS ürünü sürüldükten sonra.


Bioderma ürünü sürüldükten sonra.



Enjoy!

1 yorum:

  1. ben de bu ürünü kullandım ve yorumlarınızın her biri kesinlikle çok doğru.. ciltte tabaka gibi kalıyor, hatta bazen topak topak soyuluyor.. gözenek falan küçültmekle alakası yok..

    YanıtlaSil