DenizDeSevenler

3 Kasım 2012 Cumartesi

Çekilişim sonuçlandı :D

Büyük bir heyecanla başlattığım, zevkle takip ettiğim, sayesinde bir sürü güzel takipçi ve arkadaş edindiğim çekilişim sonuçlandı. 

Herhangi bir kişi beni mutlu edecekti ama ne şanstır ki bir İzmir'liye gidiyor hediyelerim. 

Kazanan Cadının Kozmetik Kazanı blogunun sahibi melisshe ismiyle yorum bırakan Tuğçe oldu. 
Tebrik ediyorum. Bana denizdenerde@gmail.com dan ulaşıp adres bilgilerini iletmeni bekliyorum. 

Yeni çekilişlerde görüşmek üzere...



Enjoy!

3 yorum:

  1. inanmıyorummmmm, ilk defa bir blogtan hediye kazanıyorum. Çok mutlu oldum. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Daha Sağlıklı ve Lezzetli Yemekler...
    LAVA döküm demir tencere ve tavalar; her yemek tarifi için örneğin; çorbalar, rostolar, ızgaralar, pilavlar,
    güveçler ve tatlılar, kekler, kiş veya ekmekler gibi fırınlanmış yemek tarifleri için kullanılabilmektedir.

    Nesilden Nesile LAVA!
    LAVA döküm demir tencere ve tavalar uzun ömürlüdür.
    Doğru kullanım ve bakım ile tencere ve tavalarınızı ömür boyu mutfağınızda kullanabilir
    hatta çocuklarınıza, torunlarınıza hoş bir anı olarak bırakabilirsiniz.

    Sevgi Dolu Yemekler Lava'da Pişer...
    LAVA döküm demir tencere ve tavaları; 40 yıllık tecrübe ve birikimi ile Eskişehir ‘de Türkiye ‘nin ve bölgesinin en ileri döküm ve emaye (Ferrotechniek Lisanslı) teknolojisine sahip LAVA tesislerinde üretilmektedir.
    My page > Organik hayat dostu döküm tencere ve döküm tavalar

    YanıtlaSil
  3. Hediyelerim bugün geldi, tekrar teşekkür ederim Deniz. Sevgiler.

    http://cadininkozmetikkazani.blogspot.com/2012/11/cekilis-hediyeleri-geldi.html

    YanıtlaSil