DenizDeSevenler

15 Kasım 2012 Perşembe

Hipp Bebekler için Saç ve Vücut Şampuanı - İlk göz Ağrım

Bu yazıma şu dizeyle başlamak istiyorum :)
Birçok güzeller sevdim, birini biraz fazla, gönül eşit sevmiyor mecburiyetten...

Dünyanın en tatlı telaşlarından biri evlilik telaşı ikincisi de bebek telaşı sanıyorum. İnsan o dönemleri yaşarken aslında ne kadar güzel anlar olduğunu bir sürü koşturmacanın ve çeşitli stresslerin arasında tam anlayamıyor ama geriye dönüp baktığında keşke daha çok tadını çıkarsaymışım dediği oluyor. Stress yaptığı konuların ne kadar küçük olduğunu fark ediyor. Bence bunların en büyük sebebi de tecrübesizlik yine de iki ucu moklu değnek eğer ikinci kere evlensen ya da ikinci çocuğunu yapsan ilk sefer yaşadığın gereksiz stressleri endişeleri yaşamazsın ama aynı zamanda ilk seferki heyecanları da yaşayamazsın.
Bebeğim için alışverişler yapmaya başladığım günleri düşünüyorum şimdi, ne kadar güzeldi ama ben de bir o kadar şapşaldım en çok giysi konusunda kal gelmişti. Devamlı bebek mağazalarına giriyordum "kaç aylık hamileyim daha bebeğime bir çöp alamadım, bu sefer kesin bir şey alacağım" diyordum sonra bal yapmaz arı misali askıların arasında gezip body ne acaba, tulum ne, bunlar hangi sırayla giydiriliyor, bu body bu tulumun içine nasıl olur ki dar gelmez mi peki çorap nereye giydirilecek falan gibi salak sorular arasında geri çıkıyordum dükkandan. Tabii bir de hangi beden kıyafet almak gerekiyor sorunsalı vardı, elime aldığım herşey minicik geliyor hayatımda yeni doğmuş bebek mi gördüm nereden bileyim hangisinin içine sığacak 0-3 ay var, new baby var tiny baby var bunların arasındaki fark nedir ve benimki hangi sınıfa girecektir. Netice itibariyle bebeğim doğduğunda bir dolap dolusu kıyafet vardı ve ben doğumun ilk haftası evden de çıkmadığım için kuzenime kıyafet siparişi vermiştim aldıklarım süper saçma sapan olduğu için :)
Aynı şeyi kozmetiklerde de yaşadım genelde sorduğum insanlar internette gördüklerim en iyisinin Mustela olduğunu söylemişti. Önce Mustela'nın sitesine girmiştim tek tek ürünleri incelemiştim tanrım resmen uzaya adım atmış gibi hissetmiştim, kırk çeşit şampuan var saç vücut ayrı mı almalı birlikte mi almalı kuru cilt mi almalı normal cilt mi almalı, nemlendirici ne almalı, temizleme sıvısı almalı mı bir derya deniz ki girip boğulmamak mümkün değil baktım işin içinden çıkamıyorum eczacı dayımı arayıp bana gerekli ve tercih edilen ürünleri göndermesini rica ettim kendisi de bana çok güzel bir demet yapıp gönderdi. Doğumdan sonraki ilk zamanların zor geçmesi işte bu yüzden ne bebeği tanıyorsun ne de bebek için kullanılacak ürünleri dolayısıyla onu dene bunu dene beğenme alternatifini bulmaya çalış derken bir kaos ortamı oluşuyor.
Zamanla hem bebeğin özelliklerini daha iyi keşfediyor insan, hem algıları açılıp sorunlarına göre ürünler aradığın için farklı ürünlerle tanışıyorsun. 
Bu yüzden benim yeni anne olacaklara tavsiyem alışveriş olayını abartmayın, en en gerekli birkaç parça şeyi alın devamını bebek doğduktan sonraki bir ayın sonunda tamamlayın. Biliyorum çok zor ve hiç kimse yapmayacak ama emin olun daha sonra bu yazımı okuduğunuzda bana hak vereceksiniz :) bebek sektörüne hizmet verenler işte bu zaaftan yararlanıyor.
Ben Mustela'nın hemen hemen hiçbir ürününü beğenmedim. Şuradaki yazımda da bahsetmiştim. İlk başta şampuanını beğenmemiştim ilk değiştirdiğim ürün o oldu. Değişikliği Hipp Saç ve Vücut şampuanı ile yapmıştım çok da beğenmiştim ama sonra bir daha uzun bir süre hiçbir yerde bulamayınca Bioderma'ya geçtim daha sonra Organicum kullandım. Üçünden de çok memnun kaldım ama hep o ilk göz ağrım Hipp'i aradım. Özellikle kokusunu ve yağlı saçları olan bebikomun saçlarını temizlemesini çok beğenmiştim.
Geçen hafta, aldığım Organicum şampuan bitmek üzere olduğundan yenisini almak için eczanemizde.com da gezerken stoklarında Hipp olduğunu gördüm inanılmaz sevindim hemen 3 tane sepete attım yanına birkaç tane daha ihtiyacım olan ürünü de ekleyip alışverişimi tamamladım.
Aldıklarım bunlar;



eczanemizde.com bu aralar favorim, canım Hipp'imi orada buldum ayrıca siparişimi 07.11.2012 de verdim aynı gün birkaç saat içinde kargoya verildi, fakat kargo şirketinin azizliği ile 12.11.2012 de elime geçti. Bu arada Twitter'ı da ayrıca bir sevmeye başladım sorunumu Twitter üzerinden eczanemizde.com'a ilettim ve hemen telefonla geri dönüş yapıldı. Siparişim çok güzel paketlenmişti ve yine testerlar eksik edilmemişti. Hatta içlerinden bir tester'a da ba-yıl-dım birkaç gün daha kullanıp fikirlerim oturunca alıp düşüncelerimi sizinle de paylaşmayı planlıyorum.
Gelelim Hipp'e. Alman markası ve eşi Alman olan bir arkadaşımın da söylediğine göre orada da sevilen bir marka. Zaten market raflarındaki bebek mamalarıyla tanıyoruz ama bebek kozmetikleri konusunda da bence çok başarılı.
Ürün 400 ml lik pompalı şişede bence bebek ürünlerinin pompalı şişede olması çok iyi tek elle alınabilmeli.  Şişesinin rengini de çok seviyorum bebek odası dekorasyonlarına çok uyuyor :) Kokusu çok güzel hafif tam bir bebek kokusu arada kendim de kaçamak kullanımlar yapıyorum bu yüzden.
Banyoda çok güzel köpürüyor ve duruladığımda da beni rahatsız eden yapış yapış bir his bırakmıyor.


Hipp Babysanft ürünlerinin özellikleri ile ilgili sitesinde verilen bilgi şöyle;



Sadece hassas bileşenler içerir



Bir bebeğin cildi, yetişkin cildine göre beş kat daha ince ve çok daha fazla geçirgendir. İşte bu sebeple bebek cildi özellikle zararsız bakım ürünlerine ihtiyaç duyar. HiPP Babysanft ürünlerinin geliştirilmesinde uygulanan felsefe ‘Olabildiğince az, gerektiği kadar çok’ olmuştur.


Alerji riskini minimuma indirmek için:



  • Alerjilere neden olduğundan şüphe duyulan kokular kullanılmaz.
  • Bazı türlerin alerjik reaksiyonları tetiklediği düşünülen uçucu yağların hiçbir çeşidi kullanılmaz.
  • Renklendirici kullanılmaz.
  • Paraben içermez.
  • Majantol kokusu içermez.

Cildin yapısını koruyabilmek için:


  • Cildin geçirgenliğini artırıp, zararlı maddelerin cilde nüfus etmesini kolaylaştırdığından PEG(poli etilen Glikol) emülgatörü kullanılmaz.
  • Henüz olgunlaşmamış olan cildin doğal asit mantosunu korumak için sabun kullanılmaz. Sadece güvenilirliği bilimsel çalışmalarda kanıtlanmış, tehlikesiz ham maddeler kullanılır.
  • Gözenekleri tıkayarak cildin hava almasını engellediklerinden dolayı mineral ve silikon yağlar kullanılmaz.


Bitkisel Kaynaklı Yağlar…



  • Cildin yapısındaki yağlara benzer özellikte, değerli çoklu doymamış yağ asitlerince zengindir.
  • Cildin yüzeyini kaplayarak hava almasını engelleyen mineral yağların aksine, bitkisel yağlar kolayca emilir, cildi besler ve korur.


Badem yağı…



  • Özellikle hassas ve kuru ciltler tarafından çok iyi şekilde tolere edilir , bu nedenle bebek ve cilt bakımı için mükemmel bir bileşendir.
Bu ürünü eczanemizde.com'dan 20 TL ye alabilirsiniz. Bunu ve diğer ürünlerini incelemek ve satın almak için buraya lütfen. Hipp Türkiye burada, Hipp.com burada.

İşte bu da benim böceğimin banyoda Hipp'li kafasıyla fotoğrafı.



Enjoy!



2 yorum:

  1. En azından bir tane al bir süre onu bunu deneyerek geçecek çünkü :)

    YanıtlaSil