DenizDeSevenler

15 Ekim 2012 Pazartesi

Hassas ve karma cildime kullandığım günlük nemlendiricilerim; La Roche-Posay Toleriane Fluide / Vichy-Idealia

Çok problemli bir cildim olduğundan bahsetmiştim. Hem karma hem hassas. Yağ dengesini sağlayacağım derken hassasiyeti azdırıyorum, hassasiyeti gidermek için ürün kullanınca cildimde sivilcelenme olabiliyor böyle karman çorman bir durum. Genelde kullandığım ve beğendiğim bir ürün bir süre sonra cildime iyi gelmemeye başlıyor ben de devamlı farklı ürünler deniyorum. Şu anda beğenerek kullandığım iki ürün var. Birini gündüz diğerini akşam kullanıyorum.
Cildime kullandığım ürünleri yazlık kışlık olarak da değiştirmem gerekiyor. Kışın aşırı kuruyan cildime daha nemlendirme özeliği yüksek ürünler kullanırken bunlar yazın çok fazla gelmeye başlıyor. Haa bu arada İzmir’e kış gelmiyor biliyor musunuz? Geçen bir tweet vardı “Bizi Temmuz’da unuttular!” diye çok doğru. Cuma günü Ankara’ya gittim. 19 derece ile uçağa bindim bir indik 5 derece, akşam oradan 15 derecede bindim burası 26 derece. Gayet memnunum mümkünse bayramda da böyle devam etsin. Ama bu sene kışlık ürünlere geçemiyorum bakalım ne zaman ihtiyaç duyacağım.
Birincisini yaz başında almıştım La Roche-Posay Toleriane Fluide hassas ve karma cildime çok iyi geldi.


Çok hafif ama inanılmaz güzel nemlendiriyor. Nemsiz bölgeleri çok güzel nemlendirirken yağlandırma kesinlikle yapmıyor. Bakalım kışın ne olacak aşırı kuruyan bölgelerime de iyi gelecek mi. Eğer kışı da bunula çıkarabilirsem yegane nemlendiricim bu olacak.  Sabah akşam kullanıma uygun, parfüm, koruyucu ve paraben içermiyor. İki tipi var aşırı kuru ve düşük toleranslı hassas ciltler için Toleriane Riche, aşırı yağlı ve düşük toleranslı ciltler içinse Toleriane Fluid tavsiye ediliyor. Pompalı şişede ve kullanımı çok kolay. Tek kötü tarafı 40 ml cik ve çok çabuk bitiyor. İnternette 40-45TL arasında fiyatları var. Buradan incelenip satın alınabilir.  Ben bu ürünü ilk aldığımda sabah akşam kullanıyordum ama ikinci keşfimden sonra sadece akşamları kullanmaya başladım.




İkincisi ne mi? Vichy-Idealia. Bir internet siparişimde tester olarak gönderilmişti. Vichy şimdiye kadar hiç kullanmadığım bir markaydı ve çok fazla reklamı yapıldığı için kullanmayı düşünmüyordum. Bende de böyle garip bir huy var bir şeyin çok reklamı yapılıyorsa nedense kullanmak gelmiyor içimden. Ancak o tester elime geldiğinde eş zamanlı olarak bütün bloglarda da bu ürünün reklam yazıları çıktı. Ben de kullanmadan yazacağıma deneyip yazarım diyip önce testere denedim. Minicik bir testerdı ancak bir iki gün kullanabildim ama inanılmaz şekilde cildimde fark yarattı.


Hemen normal boyunu sipariş ettim. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Gündüz kullanımı için öneriliyor ben de öyle yapıyorum. Hassas cildime çok iyi geldiğini düşünüyorum. Özellikle kızarıklık sorunlarımın hafiflediğini hatta geçtiğini görüyorum. Cildimin nem ve yağ dengesini çok başarılı bir şekilde ayarladı. Daha pürüzsüz ve daha duru görünüyor. 50 ml cam kavanozda. Cam kavanozda olması kötü bir özelliği diye düşünüyorum. Taşıması kullanması hiç pratik değil bu tür ambalajların. Onun dışında paraben içermiyor olması güzel fakat çok yoğun bir kokusu var benim için sorun olmuyor ama parfümlü krem kullanamayanlar için ağır gelebilir diye düşünüyorum. Fiyatı 50-60 tl arası değişiyor gördüğüm kadarıyla. Buradan incelenip alınabilir.


Şimdilik gündüz ve gece nemlendiricilerim bu şekilde. Değiştirdiğimde haber ederim J))
Enjoy!


2 yorum:

  1. sanırım aynı cilt tipinden muzdaripiz.
    benimde cildim karma-yağlı arası ama yüzümü ne zaman yıkasam kurur gerilir kızarır , nemlendirici sürsem hop sivilceler çıkmaya başlar ,sivilce ürünleri kullansam hassasiyetmi arttryorlar artık , hiç sürmesem kızarıp gerilmesinin yanı sıra pul pul soyulur.
    bende bugün gittim toleriane fluide aldım daha kullanmadım ama sanırım memnun kalacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalirsin sorunların azalır. bence vichy idealia tester bulabilirsen bir süre onu da dene yağlı parlayan bölgelere de bioderma pore refiner şiddetle tavsiye ederim ama mutlaka tester ile deneyerek sevgiler...

      Sil