DenizDeSevenler

11 Ekim 2012 Perşembe

Bebek gibiymiş benim cildim ayol!

Oh be içim rahatladı vallahi bu fotoğrafları görünce. Ben de yüzümde bir tane sivilce çıkıyor iki üç tane sivilce izi var diye dertlenip lazer mi yaptırsam dermaroller mı diye kafa patlatıyordum. Bu selebriti abi ablalar böyle gezebiliyorlarsa ben fondoten pudra hiç bişi sürmem gari bundan kelli :)

Fotoğraflar http://girlstalkinsmack.com/ dan.

Victoria Beckham
Megan Fox
Paul Giamatti
Nicole Richie
Miley Cyrus
Katie Price (aka Jordan)
Kate Moss
Jessica Alba
Cristiano Ronaldo
Chris Brown
Catherine Zeta-Jones
Cameron Diaz
Britney Spears
Bar Refaeli
Alicia Keys
Adam Lambert
Aaron Carter

 

3 yorum:

  1. Yorum çok iyiydi. Biz onların yanında bebek gibi kalırız . O kadar sağlıksız yaşıyorlar ki . Britney spears ve Victoria beckham' a gerçekten çok şaşırdım.

    http//:www.goksu cetiner.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ayyy böyle resimlerin hep montaj olduğunu düşünmüşümdür ama bunlar gerçeğe benziyor.Victoria Beckham'ın ki hariç :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Aynen benım de içim rahatladı nedense çok mu kotuyuz ne ? :))

    gorgeousofmyworld.blogspot.com


    YanıtlaSil