DenizDeSevenler

21 Eylül 2012 Cuma

Helix-D Eye Serum – Jet hızıyla gençleşmek için!

Yeni keşiflerimden birisi şu yazımdaki saç bakım ürünüydü. Kullanmaya devam ediyorum ve hala çok memnunum.
İkincisi de yine annem sayesinde keşfettiğim Helix-D Eye Serum. Annemle bazı konularda hiç benzemeyiz örneğin kendisinin yegane cilt temizleme ürünü sabundur. Bildiğimiz el yıkama sabunu. Cilt bakım rutini de her gün o sabunla haşır haşır yüzünü yıkamaktan ibarettir ne tonik ne krem kullanmaz hiç bir şeycik de olmaz. Ben öyle bir şey yapacak olsam yüzümü kuruladıktan beş saniye sonra gerginlikten gülmek konuşmak gibi faaliyetlerim sonra erer. Ben önce özel temizleyicimle temizlemeliyim, toniklemeliyim üstüne nemlendiricimi sürmeliyim göz çevreme ayrıca bakım yapmalıyım vs. vs. Ama anneme de devamlı diyorum bu böyle olmaz el sabunuyla yüz yıkanıp bırakılmaz bunun yaz güneşi var kış soğuğu var bir nemlendirici sür bir şey yap yok asla dinlemez. Geçenlerde benim kullandığım nemlendirici bittiği için eczaneye gidip krem alacağımı söylediğimde annemden incecik bir ses geldi “bana da bir göz kremi mi alsak ki?” çok şaşırdım tabii şöyle bir baktım ses gerçekten annemden mi geliyor diye, nasıl yani annem bir krem almaktan bahsediyor hem de kendi öz iradesiyle. “Hayırdır anne nereden çıktı bu şimdi?” dedim. Yüzünün hiçbir şeye ihtiyacı yokmuş ama göz çevresi çok gerginmiş bir şey kullansa iyi olurmuş amanın nasıl sevindim bu da bir aşamadır neticede annemi de kendi yoluma getiriyorum galiba. Eczaneye gittik tabii ben annemin henüz beginner seviyesinden orta halli bir krem alacağını düşünüyorum. Eczacı bir krem önerdi en yeni ürünmüş çok mükemmelmiş falan falan anlattı ben daha fiyat nedir demeye kalmadan annem tamam bu olsun dedi. Fiyatını bir sorduk ki 15ml’lik göz serumu 152 TL. Hey allahım benim de en sevmediğim şey bir şeye alıyorum dedikten sonra ay çok pahalıymış vazgeçtim demektir. Anneme baktım ondan gelecek mi öyle bir tepki diye yoo kadın gayet rahat kasaya gidiyor. Sonuç olarak ürünü aldık ve eve geldik.   
Normalde buraya bin tane sinir olduğum şeyi yazabilirim örneğin sen 15 ml’sini 152 TL ye sattığın bir ürün için eczaneye bir zahmet tester niye vermiyorsun efendim iki fazlı bir ürünmüş de testerı olmuyormuş allah allah memnun oldum ben de idiot, o zaman aynı ambalajın daha küçüğünü tasarlasınlar ya da orijinal boydan tester versinler zaten pompalı bir ürün hijyenik açıdan da bir riski yok ki kısaca hiç denemeden aldık ya sürdükten sonra gözümüzü pinpon topuna çevirirse bu ürün ne yapacağız hiçbir fikrimiz olmadan. Fakat bu sinir olduğum şeyleri yazmıyorum neden mi internette Helix-D diyip Google’layın anlarsınız. Ayol ürün dünya jet setinin en son gözdesiymiiiişşşş. Peh ben de neden bahsediyorum yok gözümüzü pinpona çevirirse bilmem ne.  Anneme bakar mısınız sayın okuyucular ben yıllarca kozmetik, dermokozmetik envai çeşit ürünü inceledim okudum denedim geldiğim nokta bildiğimiz Bioderma seviyelerinde maksimum OHT Peptid 3 annem tek atışta dünya JET-SET favorisini bulup aldı acemi şansı diyip fazla strese girmemeye çalışarak ürüne geçiyorum.
Helix-D Eye Serum.




İki fazlı bir ürün. Bu fazların içerikleri, özellikleri, ürünün nelere faydası olduğu ile ilgili detaylı bilgiler sitesinde var. Buradan inceleyebilirsiniz




Ben deneyimlerimi aktarayım. Sağ olsun annem bu değerli şeyi benim de kullanmama izin verdi J
Çok şık bir ambalajı var dıştaki kutusundan ürünün şişesine kadar hepsi çok güzel görünüyor. 




Ürünün şeffaf bazının içindeki DNA sarmalına benzeyen Helix-D matrix’i denen kısım fosforlu yanar döner çok ilginç ve bence tasarım harikası. Ben o kısmın sadece bir ambalaj tasarımı olduğunu düşünmüştüm ama değil o da serumun bir parçası.






Elinize sıktığınızda şeffaf jelin ortasında o üründen de geliyor. Bu iki kısmı iyice karıştırıp göz çevrenize dairesel hareketlerle yediriyorsunuz. Sitesindeki kullanma talimatında her iki göz çevresine birer bezelye büyüklüğünde sürün diyor ancak o kadar bir miktarın çok çok fazla geleceğini düşünüyorum. Minicik bir parça bile iki göz çevresine yetiyor bence.




Günde 2-3 kere kullanılmalı diyor. Ben sabah ve akşam olmak üzere iki kere kullandım. Gündüz sürüldüğünde jel yapılı olmasından kaynaklı bir miktar yapışkanlık bırakıyor. Üzerine makyaj yapılması zor olabilir. Ancak gece sürdükten sonra sabah kalktığınızda inanılmaz kadife gibi bir göz çevresiyle uyanıyorsunuz. Benim göz çevremde henüz ciddi bir sorun yok o yüzden görsel olarak çok radikal bir değişim görmem hem de bu kısa sürede mümkün değil ancak his olarak göz çevremin kadife gibi olduğunu söyleyebilirim. Annem de ise çok daha etkili bir değişim söz konusu oldu. Öncelikle onu rahatsız eden nemsizlikten kaynaklı gerginliğin hemen yok olduğunu söyledi. Birkaç gün kullanım sonrasında göz çevresinin çok daha pürüzsüzleştiğini, kırışıklıkların çok daha düzgünleştiğini de ben fark ediyorum.
Göz çevresiyle ilgili ciddi problemleri olanlar varsa ya da kendilerinde ilerleyen yıllarda ciddi problem yaşama potansiyeli görüyorlarsa bence paraya kıyıp bu üst sınıf ürünü temin etmeliler. Ayrıca yüz ve boyun için de serumu var onun da fiyatı 200 TL civarı. 3-5 yıl sonra kesin alınacaklar listeme girecek. Daha bu sabah aynada dekolte bölgemde ciddi çizgiler fark ettim hiç hoşlanmadım bu gidişattan.


Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder