DenizDeSevenler

17 Eylül 2012 Pazartesi

Diyet + Spor Günlüğü; 12, 13. Günler

Gayet cıvık bir hafta sonu daha geçirdim. Ama bitti, artık kış moduna geçiyoruz yazlık kapandı, eve kesin dönüş gerçekleşti hafta sonu mangal partileri dondurma sefaları sona erdi. Bu haftadan itibaren diyetimi daha da sıkılaştırarak devam edeceğim. Ama bu kadar gevşek olmasına rağmen iki haftada yaz başındaki kiloma geri döndüm. İkinci haftanın sonunda 56.7 kg. 300 gr daha gitmiş. Asıl savaş bundan sonra başlıyor kısa sürede alınan kiloları vermek kolay ama yerleşik kilolardan kurtulmak çok daha zor oluyor.
Artık hafta sonları da hafta içi gibi yediklerime dikkat edeceğim ve buradan paylaşacağım. Ayrıca spora da daha sık ve düzenli devam edeceğim. Bu hafta sonu spinning için kendime özel kıyafetler aldım. Yani bir şeyler için motive olma aracım bile alışveriş oluyor ne fena J
Decathlon mağazası süper. İzmir Optimum Outlet’te, aslında hiç sevmiyorum Optimum’u insan kalitesi yerlerde sürünüyor dolayısıyla ona bağlı olan herşey de, ama ne yazık ki bu kadar uygun fiyatlı ve çok çeşitli spor ürününü başka yerde bulamıyorum, Decathlon dışında hiç gidilmese de olur. 
 

Entegre pedli tayt aldım bisiklet malum yerleri çok zorluyor kendimi rahat ettirmenin yollarını arıyorum.
Bir de eldiven aldım çocuk eldiveni diyor burada ama mağaza da her bedeni var ben XS eşim de XL aldı. Fiyat inanılmaz uygun.  
Eğer spor yapmayı istiyor ancak kendinizi motive edemiyorsanız mutlaka Decathlona gitmelisiniz sporun her türlüsü için envai çeşit ürünle sizi acayip gaza getiren bir mağaza.
Üçüncü haftam başlıyor. Kendimi yeni kıyafetlerimle bisikletin üstüne atmak istiyorum.
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder