DenizDeSevenler

14 Eylül 2012 Cuma

2012 Yazına Damgasını Vuran Trendler!

Merak ettiğin bir trend varsa kardeş gelip bana sor. Bu sene gözümü dört açıp etrafı inceleyerek en sonunda bu yaza damgasını vuran en baba iki trende karar verdim ve de buradan açıklıyorum. Yazının sonunda da 2013 yazına damga vuracak trendi açıklayacağım aman sakın kaçırayım deme.
Şimdi siz sanıyorsunuz ki birinci trend fosforlu renkler ikincisi de saçaklı kıyafetler falan gibi klişe şeyler yazacağım peh siz beni daha tanıyamadınız demek ki ya da siz benim kadar gözlerinizi dört açmadınız.  
Yazlığı açtıktan sonraki ikinci hafta falandı, akşam sahil kenarında yürüyüşe çıkmıştık, her şey normal görünüyordu sonra birden sahil kenarındaki evlerde bir tuhaflık fark ettim. İnsanlar ellerinde raketler havada sallayıp duruyordu. İlk gördüğüm evde küçük çocuklar vardı ve oyun oynadıklarını düşündüm biraz ilerleyip gördüğüm ev sayısı iki üç dört diye giderek artınca içimde bir ürperti oluştu yoksa sahil sitelerini uzaylılar basmıştı ve bu bir çeşit haberleşme yöntemi miydi? Eşimle iyice meraklanıp evlere biraz korkarak da olsa yaklaştığımızda insanların raketi her sallayışlarında çat çut sesler de çıktığını fark ettik. Boşlukta sallanan raketlerden acayip acayip sesler de çıkıyordu kesin bu işin içinde uzaylılar var diye düşündük. İzmir’den yazlığa geldiğimiz bir hafta sonu arabayla eve yaklaşırken bir baktık ki babam elinde bir raket havada sallıyor ama ne sallamak bir şevk bir hırsla. Aman allahım işte oldu uzaylılar bizim eve de girdi ve bizimkilerin de ruhunu esir aldı diyip dehşet içinde eve koştuk. Yine gördük ki havada sallanan raketten çat çut sesler geliyor ay aklımızı kaçıracağız resmen uzaylıların eline düşmüş bizimkiler. Ben gözlerim kocaman açık “Baba n’apıyorsun?” Diye sordum babamdan “nıhahaaa ben artık senin baban değiliiim!!” falan gibi bir uzaylı cümlesi beklerken babam gayet sakin “Sivrisinek avlıyoruuumm” demesin mi? benim FRP’nin dibine vurmuş hayal gücümle yazdığım diyalog birden böyle saçma sapan bir noktada sonlanınca donup kaldım tabii ki. Meğerse o raketler 2012 yazının en trend sivrisinek avlama aletiymiş.

Tabii ki ünlü düşünür Çin’lilerin bir icadı. Restoranlarda orda burda mavi ışıklı elektrikli aletler olur ve yanına yanaşan uçan haşereyi çat diye patlatır ya işte onun taşınabilir versiyonu içine hayal gücü de girince raket şeklini almış. Elektrikle şarj ediliyor.



Tellerine dokunmamak lazım elinin tersiyle çok pis çarpacak güçte.

İlk başta çok vahşice geldi çat diye bir haşereyi patlatmak ayrıca o çat, cızzt bızztt diye yanma noktasına ve leş gibi yanık tüy kokusuna kadar da gidiyor. Bir de etrafınızda bilmem kaç voltluk bir elektriği sallayan insanlar olması tedirgin ediyor. Ama ne zaman ki o raketi elinize alıyorsunuz işte eğlencenin dibine vurma zamanı geliyor. Oturduğunuz yerde elde raket aportta bekliyorsunuz sonra sivrisineğin yaklaştığını fark ediyorsunuz hazıııırrr ve mükemmel bir backhaaannndddd çaaattttt. Hemen arkasından gelen ikinci bir sivrisinek veeee overhead smashhhh çuuuttt. Sağı solu kolla ve forehaaannnddd mükemmellll cıızzztttt. Ben bu alete bayıldım bu modanın 2013 de de artarak devam edeceğini tahmin ediyorum. Bizimkiler Tekzen’den almışlar ama sanıyorum ki birçok yerde var. Yaklaşık 20 TL civarı bir alet. Kulağa pek hoş gelmiyor ama havaya ve cildimize bir sürü kimyasal boca ederek sivrisineklerden kurtulmaktan çok daha sağlıklı diye düşünüyorum.
Gelelim 2012 yazına damga vuran ikinci trend’e sosyal paylaşım ortamlarında, bloglarda tatile giden herkes ne yaptı fotoğraf paylaştı peki neyin fotoğrafını paylaştı gittiği tatil beldesinin mi hayır, gördüğü tarihi yerlerin mi hayır. Ayaklarının!!! Gerçekten hiç anlayamıyorum neden insan denize nazır ayak fotoğrafı,  bavula yaslanmış ayak fotoğrafı çekip yayınlar. Ne bileyim güneşi arkana alıp silüetini çek, kırmızı bir ruj sür güzel bir kadeh içki yudumlarken dudaklarını çek daha bir cazip olmaz mı toynaklarını niye çekiyorsun kardeşim. Hayır en güzel uzvun ayaklarınsa bir şey diyemiyeceğim de....ay yazıık sana yaaaa öff canım beniimmm. Diyeceğim bir tek J bize de gına geldi onun bunun ayaklarını seyretmekten. Ben de şu müstesna fotoğrafı paylaşarak bu trende bir son vermeye karar verdim. Ayak öyle olmaz böyle olur. :))))))))))) ay baktıkça gülüyorum. Bir ayak muhabbeti sonunda iki yakışıklının ayaklarını çekip koymaya karar verdik vallahi tek sorun ayaklarında onu da yılın 350 günü ayakkabı yardımıyla kamudan uzak tutarak kalan 15 günde de mümkün mertebe tenhalarda gezinerek halk sağlığını koruyan duyarlı iki adam J ikisini de seviyoruz.


Bu arada 2013 yılında burun fotoğrafı trend olacakmış benden söylemesi gerekli hazırlıkları ne bileyim estetik mestetik yapın canlarım.


Enjoy!

2 yorum:

  1. Resme karşıdan bakıldığında solda kalan (ilgili kişinin sağ ayağı oluyor)ayak görüntü kirliği yapmış,çok çirkin, diğer yandan sağdaki (ilgili kişinin sol ayağı oluyor) çok fotojenik :-)gözüküyor.

    YanıtlaSil
  2. ünlü oldunuz ünlü sayemde. bunu üstüne ayak fotosu koyacak babayiğit yok memlekette :)

    YanıtlaSil