DenizDeSevenler

31 Temmuz 2012 Salı

28 Black - Gün 28 Saat!

Hiçbir şeye karşı önyargılı olmamak gerek. Bunu bana bir kez daha hatırlatan bir deneme yaptım geçenlerde.
Enerji içeceklerini çok saçma buluyorum. Bünyeyi fütursuzca hırpalayıp, yorup ondan sonra da enerjim bitti içeyim şundan bir tane kendime geleyim demek tabiata ters. Yorulduysan dinleneceksin kimyasallarla enerji yüklenmek de neymiş. Bir de üstüne üstlük bunu alkolle karıştırarak almak hangi akla hizmettir. Etrafta bir çok enerji içeceği var birkaç tanesinin tadını merak ettiğim için birkaç yudumla denemiştim ama hepsi birbirine çok benzer ve benim zevkime hitap etmiyor. Bir kere inanılmaz yapay geliyor tatları. İçeriklerinde bir sürü yapaz malzemeden bahsediliyor ve üzerine yazmışlar alkolle karıştırmayın! niye ki böyle bir uyarı yapılmış demek ki var bir mokluk. Bu tarz düşüncelerden dolayı gittiğim yerlerde enerji içeceği asla içmem.
Bu durum geçenlerde bir kafede 28 Black tanıtımını görmemle değişti. Önyargılar gözlerimi kör etmiş daha önce fark edememişim.
Çok şık bir ambalaj ve çok güzel kırmızı bir renk aynı zaman da çok cazip bir slogan “Gün 28 Saat!”

Ben yaz insanıyım tamam sıcaklardan ara ara şikayet ediyorum (42°C insafsızca sınırlarımı zorluyor) ama soğuklardan, kardan, yağmurdan her allahın günü şikayet halindeyim. Kışın direkt depresyona giriyorum, ne yataktan çıkasım geliyor ne evden. Giyinmek bir dert soyunmak bir dert. Yazın öyle mi ya incecik bluz, şort, parmak arası terlik bitti gitti. Kışın saat beşte gün biterken yazın beşte yeni başlıyor aynen 28 Black sloganı gibi gün adeta 28 saat oluyor.
Ürünün orijinal ismi Schwarze Dose 28. İçeriğinde yapay boya ve katkı maddeleri yok. Ambalajın arkasından gördüğüm kadarıyla bol bol vitaminler, bitki özleri hatta koenzim Q10 (siz anladınız gençlik şeysi :P)
Temel malzeme Acai üzümü (asai diye okunuyor) rengin güzelliği de oradan geliyor. Acai üzümü ile ilgi kısa bir bilgi de burada. En temel özelliği antioksidan deposu olması, omega 6 ve omega 9 yağ asitlerini içeren nadir bir meyve.

28 Black ambalajında alkolle almayınız gibi kıllandıran bir ifade yok tam tersine alkollü kokteyllerde kullanılabilen bir içecek. Tek başına da mükemmel gazlı ve çok serinletici mayhoş bir tadı var. Bol buzla servis edildiğinde çok güzel oluyor.
Sitesi de çok şık buradan inceleyebilirsiniz. Bir de 28 White varmış o da düşük kalorili versiyonu. Siyahın hedef kitlesi erkek, beyazın ki kadın (ay çok ayıp baaayan diyecektim) gibi geldi bana ama ikisi de çok şık tasarımlar.
Sadece küçücük bir kusuru var ben İzmir’de hiçbir markette bulamıyorum!!! Online alışveriş diyor Türkiye sitesinde orada da Almanya ve Avustralya mağazalarına link vermiş burasını anlayamadım. İz peşindeyim bilen varsa yardımcı olsun kasa kasa almak istiyorum.
Bunlar da ürünün benim çektiğim fotoğrafları.


Enjoy!

1 yorum:

  1. adres verin yollayalım 28 black KOCAELİ BAYİİ
    MIXED GIDA
    02623495532

    YanıtlaSil