DenizDeSevenler

5 Ocak 2015 Pazartesi

DAYANIKLI GÖZ MAKYAJININ SIRLARI - THE BALM PUT A LID ON IT- GÖZ MAKYAJ BAZI

Bir mutluluğun sırrı, bir de dayanıklı makyajın sırrı henüz çözülemedi. Ha bir de ışınlanma. Dünya gözüyle görebilir miyim acaba üçünü de diyordum ki kesinlikle dayanıklı göz makyajının sırrını çözdüm. Net!

Sayesinde son haftalarda tam bir göz makyajıyla geziyorum mucize gibi bir şey. Hayır madem blog yazmıyorsun blog oku da hayatına bir artı kat değil mi meğer benden önce milyonlarca kadın çözmüş de ondan Victoria's Secret kızları gibi gözlerle geziyorlarmış tüm gün.

Sabah ikisi de aynı şekilde bakan gözlerimi akşam iş dönüşü aynada biri aşağıya biri yukarıya bakar halde görünce bir cinnet geçirip Hz. Google'a yazdım aynen şöyle "Ulan bu göz makyajı nasıl bozulmadan kalır!!" El-cevap: The Balm Put A Lid On It.

Makyaj düşkünü bir blogger olarak hiç The Balm ürünüm yok diyor ve hayret çığlıklarınızı duyar gibi oluyorum :) yok yani yok hiç kullanmadım, ama Gratis'lerde darma duman edilmiş testerlar dışında düzgün bir ürününü standında hiç görmemiş olmamın da etkisi büyük olabilir. The Balm standında gerçekten öyle bir durum yok mu bana mı öyle geliyor? Genelde boş, sadece en önde canı çıkartılmış testerlar duran bir stand. İnsanın yanına yaklaşası gelmiyor.

Ama bir çok bloggerdan övgü dolu yazılar denemeler görünce nokta atışı olarak direkt bu ürünü o harabe standın en üstünden çekip aldım. Böylece ilk The Balm'ım olmuş oldu.

Gelelim ürünü tanıtmaya.

Son zamanlarda artık bir çok markada görebileceğimiz renkli cıvıl cıvıl bir kutusu ve kutunun içerisinde de yine benzer plastik bir tüp çıkıyor. Yaklaşık 12 ml.



Ürün krem renkli ama sürüldükten sonra renk vermiyor herhangi bir kapatıcılığı yok. Çok yumuşak bir yapısı var ve kolay sürülüyor küçük ama gerçekten küçücük bir miktar bir göz için yeterli çok sürerseniz kuruması için çok daha uzun süre beklemeniz gerekir.


Ürünü tüm göz kapağına  (ben eğer alt kirpik diplerime de makyaj yapacaksam oraya da sürüyorum) sürüp tamamen kuruyana kadar bekliyorsunuz. Daha sonra istediğiniz ürünlerinizle üzerine makyajınızı yapıyorsunuz.


Öncelikle sürdüğünüz tüm ürünlerin renkleri daha bir parlak daha bir belirgin hale geliyor.
Uygulamanızı ürün sürülmemiş gözünüze göre daha rahat yapıyorsunuz. Kalemler farlar çok rahat sürülüyor.
En güzel kısmı da benim sabah 7 de yaptığım makyaj akşam 7 de eve geldiğimde hala ilk andaki gibi en ufak bir azalma, dağılma olmamış halde kalıyor.

Göz kapağınızda düşüklük varsa göz kalemleri mutlaka üst kısımlara bulaşıyordur bu ürünle böyle bir sorun kesinlikle olmuyor. Cildiniz yağlıysa farlar mutlaka çizgi çizgi göz kapağınızda toplanıyordur bu ürün buna da son veriyor, göz pınarlarına akan kalem sorununuz da kalmıyor.

Bu ürün bir mucize ayol :)

Gratis mağazalarında 28TL ya satın alabilirsiniz.






Enjoy!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder