DenizDeSevenler

23 Aralık 2013 Pazartesi

Urtekram-Aloe Vera Deodorant - Organik Bakım

Naturel Sepetim sitesinden aldığım bir diğer organik kozmetik ürünü de Urtekram-Aloe Vera Deodorant.
Deodorant demişler ama bu bir deo roll-on.


 
Zararlı içeriklerinden dolayı en kıllandığım ürünler deodorantlar ve deo roll-on'lar. Niye derseniz nedense koltuk altının çok hassas ve kanser vs. gibi oluşumlar için çok daha meyilli olabileceğini düşünüyorum.

Gözenekleri tıkayan, terlemeyi durduran envai çeşit kimyasal içeren ürünleri kullanmak hep beni rahatsız ediyor. Beni takip edenlerin de çok iyi bildiği ter kokusuna tahammülsüzlüğüm de işin içine girince ne kullanacağımı şaşırıyorum.

Bu roll-on'u da birkaç aydır kullanmaktayım ve oldukça memnunum. İçeriğindeki mineral tuzlar sayesinde bakteri oluşumunu önlüyor ve terlemeyi değil ama ter kokusu oluşumunu engelliyor. Bence de en sağlıklı yol bu.


 
Neredeyse hiç kokusu yok çok çok dikkat ederseniz hafif bir portakal aroması alıyorsunuz.
Koltuk altında yapış yapış bir his bırakmadığı gibi giysilerde de beyaz ya da sarı lekelenme olmuyor yani ben yaşamadım.
Benim pudralı ve gözenek tıkayan ürünlerde yaşadığım bir süre kullanımdan sonra koltuk altında kaşıntı yaratması sorununu da bu ürünle yaşamadım.

Ürünün detaylarını buradan inceleyip satın alabilirsiniz.

50 ml deo roll-on fiyatı 19 TL.


 
İçeriği:

% 100 doğal ve bu doğal içeriğin %10 u da organik tarım üretimli.

Su, bitkisel gliserin*, kristal, aloe vera*, polisakkarit, esansiyet portakal yağı*

* = Organik Tarım.

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder