DenizDeSevenler

14 Ağustos 2013 Çarşamba

DHGate.com - Bol çeşit, uygun fiyatlı online alışveriş sitesi


Bugün size hem girip gezmekten zevk aldığım hem de alışveriş yapıp memnun kaldığım bir siteden bahsetmek istiyorum.

DHGate.com burası Çin menşeili ürünlerin satıldığı bir site.

Ürün yelpazesi o kadar geniş ki hepsini girip gezmek mümkün değil. Türkiye'deki Gittigidiyor'a benziyor. Bir çok farklı satıcı var aldıkları puan ve yorumlara göre best seller olmuşları tercih ederek sorun yaşamazsınız.

Fiyatlar tek alım ya da toplu alım yapmanıza göre değişiyor ama gerçekten çok uygun.

Ben bebek giysilerine bakmayı çok seviyorum birkaç şey de aldım ve çok beğendim. Ayrıca telefon aksesuarları çok çeşitli ve uygun fiyatlı. Kozmetik de alınabilir ama taklit olmaları ya da sağlık açısından riskli olmaları beni korkutuyor genelde kozmetik aksesuarları fırçalar vs. tercih ediyorum. Kargo Türkiye'ye ücretsiz olan satıcılar var hem de oldukça çok onları aramalarda filtreleyerek bulabilirsiniz böylece çok daha uyguna gelir ürünler.

Giyim ürünlerine de mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.



Eğlenceli alışverişler...

Enjoy!

4 yorum:

  1. bebek giyim ürünleri kaliteli mi? bir de gümrükten rahat ve sorunsuz geçiyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aldıklarım gerçekten kaliteliydi. Satıcı yorunmlarına bakarak en yüksek yorumu almış satıcıları tercih etmenizi öneriyorum. Gümrükte de hiç sorun yaşamadım. Tabii gelişi 10-15 günü bulabiliyor aklınızda olsun.

      Sil
  2. Bu sitede Lot olarak satış var ,Yani bir ürünün tüm bedenlerini almak zorundasınız.Siz bu şekilde bir alışveriş mi yaptınız Acaba yani bir üründen bir kaç beden gelmiş oluyor sıkıntı olmuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lot olarak satmayan adet satanlar da var. Min. Alım adedi 1 olarak seçip aratirsaniz tek tek alacağınız satıcılar da çıkacaktır. Sevgiler.

      Sil