DenizDeSevenler

24 Haziran 2013 Pazartesi

Tirebolu42 İçmediyseniz Henüz Çay İçmemişsiniz!

Eğer bir çay tiryakisiyseniz, gidip 5-10 çeşit çayı harmanlayarak ancak bir adam gibi çay elde edebildiğinizi düşünüyorsanız, çay yine kötü oldu galiba sudan, galiba demlikten diyerek denemediğiniz yol kalmadıysa ama hala lezzetli çay tadını bulamıyorsanız bilin ki siz daha Tirebolu42 çayını denememişsiniz.



Geçen şirketteki bir sohbet sırasında bu markayı duydum hemen internetin başına oturup araştırdım, kendime şaştım hatta utandım nasıl duymamıştım daha önce bu çayı,  kutsal bilgi kaynağı ekşi sözlükte üstüne methiyeler düzülmüş bir içen başka çay içemez olmuş. Başta hiç inanmadım ama merakımdan hemen bir sipariş verdim.

İnternet üzerinden öyle ahım şahım bir sistemi olmayan sitelerinden verdiğim siparişim öbür gün Giresun'lardan kapıma gelmişti.

Bu hafta sonu hemen kahvaltı çayımı bu çayla yaptım içine farklı hiçbir çay eklemedim, normalde kokulu çay severim o yüzden mutlaka bergamotlu çay eklerim bu sefer asıl performansı görmek istedim hatta birazda aman al işte bergamotsuz bu da bir şeye benzemiyormuş demek için yaptım.

Normalde 1 bardak çayla sofradan kalkan ben 4 bardak çayı nasıl içtim bilemiyorum of o ne keyif, ne lezzet, ne renk, ne kokudur. Gerçekten çay dedim işte budur.

1 kg'lık paketi 15 TL. İçine yaprak çaylardan, kokulu çaylardan da eklemeye gerek olmadığı için fiyat çok iyi. Sipariş formunu dolduruyorsunuz hemen bir ilgili sizi arıyor siparişi ve tutarı teyit ediyorsunuz sonra istediğiniz yöntemle, ben havale yöntemini kullandım, ödemenizi yapıyorsunuz ertesi gün siparişiniz kapınızda.

Ben ilave olarak tek kavrulmuş fındık ezmesi ve tek kavrulmuş fındık da aldım. Ezme pek beğenilmedi çok tatlıyla aram olmadığı için benim tarzım değil, fındık ise Ada'nın kahvaltı karışımına konacak.

Siteyi buradan ziyaret edip mutlaka bu çayı denemelisizin.

Çayın ismiyle ilgili bir rivayet de ekşi sözlükte şöyle;

kurtuluş savaşı yıllarında Giresunlularca kurulan iki gönüllü alay vardır. Bunlardan biri, Binbaşı Hüseyin Avni (Alparslan) komutasındaki 42. gönüllü alay 'dır.

42. gönüllü alayın komutanı olan Binbaşı Hüseyin Aavni bey, Tirebolu'lu olduğundan, çayın adı da buradan gelmektedir, derler.
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder