DenizDeSevenler

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Watson's Deborah Milano Alışverişi - Shine Creator Ruj #11



Watson's dan aldığım Deborah Milano ürünlerini tanıtmaya devam ediyorum.

Sıra geldi Shine Creator Ruj serisinin 11 numarasına.




Bu ruj yapı olarak bence buradaki yazımda tanıttığım Flormar Deluxe Shine serisine çok benziyor. Aşırı pigmentli ve kapatıcı değil ama çok güzel renk veriyor bunun yanı sıra da kalıcılığı çok başarılı. Diğer bir güzel özelliği de dudaklardan silindikten sonra aynen Flormar Deluxe Shine serisindeki gibi yumuşacık kalıyor dudaklar. Kesinlikle kurutma, soyulma olmuyor.



Ürün bilgisi şöyle ve ben de etkilerine kesinlikle katılıyorum.

İçeriğindeki nar yağı ve omega-5 yağ asitlerince dudakları serbest radikallere karşı koruyor. Dudakları derinlemesine besler ve sert dış koşullara karşı korur. Shine polimerler ile göz alıcı ultra lip gloss parlaklığı sağlar. A ve E vitaminleri ile nemlendirici yanı sıra onarıcı özelliği vardır. Kurumuş ve çatlamış dudakların pürüzsüzleşmesine yardımcı olur. UVA-UVB filtreleri ile SPF15 özelliği, dudaklarınızı güneşin zararlı ışınlarına karşı korur.







 Renk seçenekleri bunlar.

Fiyat 32 TL ama ben %30 indirimli olarak aldım Watson's dan.


Dudaktaki duruşu da buradaki gibi.







Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder